Gå til innhold

Hvilken MME bruker dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor...??????

Bruker hipp jeg, bare fordi jeg har hørt her inne at den skulle være så bra for magen... Har prøvd collet og nan, og var egentlig fornøyd med de også....

Det er jo lettere å få tak i Nan, så vurderer litt å gå over til den ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker nan. Var den sambo kjøpte første gang, var lissom den vi kjente til/hadde hørt om på det tidspunktet. Visste at svigerbror hadde brukt den, så vi kjøpte den. Hadde ikke satt oss inn i merkene, for det var helt plutselig vi måtte kjøpe en pakke.

Er fornøyd med nan, så derfor gidder vi ikke bytte. Lillegutt virker fornøyd med den. Vi har i litt malt for at han ikke skal ha trøbbel med magen, bare.

Skrevet

Bruker Nan.. Var den de hadde i butikken når jeg handlet første gang. Mini er fornøyd med den,ingen magevondt og sjelden gulping.

Skrevet

Prøver å boikotte Nestle litt jeg (både i forhold til hva de har gjort i ulandene, men også fordi jeg liker å støtte konkurrentene til de store), så vil ikke bruke Nan. Favoritten er Hipp, god smak, lett å blande ut og lukter ok. Til nød bruker jeg Colett, men den stinker dritt, og gulp/rap enda verre. Og synes skjeen blir så kladdete med pulver pga vanndamp fra flaska, virker som Colett er våtere, og synes det derfor blir mer søl ved tilbereding.

Skrevet

collett lukter litt ja, men er billigere enn de andre merkene. Syns hipp sine er så dyre.. Synes målemengden til collett er grei også. En skje per 100 ml. Lett å huske på:)

Skrevet

Både babyen og jeg er veldig fornøyd med collett.Lett å huske blandingsforhold, inneholder omega 3 og fin for magen hans.

Skrevet

Vi bruker nan for det har rett og slett ikke vært noe problem med den her med vesla..

Skrevet

Det er 2 skjeer pr. 100 ml på collett :)

Skrevet

Vi bruker NAN. Brukte hipp en stund, fordi jeg hørte den skulle være bedre (og jenta mi gulpa sånn) Men de har ikke hipp på noen av butikkene i nærheten av der jeg bor, så da ble det NAN igjen. Hun gulpet uansett like mye av hippen...

Skrevet

vi bruker collett pga d er lett å tilbrede mht mengde, er tilsatt omega 3 og at lillemann ikke tåler nan - hverken vanlig eller ha. Hipp har aldri vært alternativ pga litt dårlig testresultat

Skrevet

Dårlig testresultat? Har du en link om det? Har ikke hørt om dette før:)

Skrevet

Bruker Nan, har vurdert å bytte til Hipp men han liker Nan og magen hans funker bra nå så spørs om vi gidder og bytte nå (han er snart 4.5 mnd). Nan er også enkel å få tak i rundtomkring.

Skrevet

oi... dårlig testresultat??? hvorfor det?

Skrevet

Jeg har brukt Nan tidligere men har nylig begynt å bruke Hipp. Ser ut til at Nikolai foretrekker den...

Skrevet

Vi bruker Nan.. Ble liksom bare sånn hehe

Skrevet

vi bruker småfolk.. brukte nan ha 1, men den er så dyr, oxo gulpa snuppa mye av den oxo fikk hun vondt i magen, så vi bytta til småfolk.. hun gulper fortsatt, men har ikke vondt i magen lenger.. eneste som er dumt med småfolk er at de ikke har den iallefall butikker, men kjøper et par pakker omgangen så går det bra;)

Skrevet

Bruker Hipp. Blitt myyye bedre i magen etter jeg sluttet med Nan og byttet til Hipp. Nå bruker jeg ikke malt i det hele tatt.

Hva er dette med dårlig testresultat?

Skrevet

Vi bruker Nan 2. Er fornøyd, men han gulper veldig i perioder da. Når han er for grisk ;) Har ikke noen spesiell grunn for å velge nan, det var den jeg hadde hørt om lissom.....

Skrevet

Vi bruker Collet, har brukt den til tre barn over en periode på 11 år og er fornøyd med den. Men jeg husker at da min eldste var liten fantes den i både rød og blå. Hva som er/var forskjellen vet jeg ikke, men den blå har jeg ikke sett nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...