Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jippi:D:D skal kansje ut imorgen aa se paa bruktvogn:) Har noen her erfaring med simo-vogn?? Skal se paa en simo bagvogn imorgen..2003modell.. som selges for 1000 kroner Haaper saa inderlig denne vogna er like pen og god som den ser ut paa bildet.. Er den det, saa slaar jeg til med engang Da trenger jeg bare en baby i, til aa proevetrille den... Dumt jeg ikke kjenner noen med en liten naa haha:P:P
~La luna~ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 jeg hadde simo kombi 2002 til førstemann, kjempe fornøyd skal ha simo kombi nå også. Ikke erfaring m bag vogna, men er sikkert samme kvalitet som kombi'n:) Lykke til
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 det var jo bra aa hoere.. Skal bare ha bag vogn... for min mor har sportsvogn som vi kan faa naar vi trenger ellers ville nok jeg ogsaa sett etter kombi:D Har lagt bilder av vogna jeg vurderer aa kjoepe paa mine bilder.. synes den er veldig pen. Synes ogsaa den er noeytral.. vet jo ikke kjoenn, saa synes det er viktig at den ikke er for "kjoennspreget." Haaper bare saa inderlig at den staar til mine forventninger... at jeg ikke blir skuffet imaara...
~La luna~ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Så på den nå, så jo veldig fin ut Håper den er like bra i virkeligheten!De holder seg veldig bra i trekket synes jeg. Har fortsatt den gamle vogna mi, som reserve vogn, og ser ikke at den er 5 år gammel og flittig brukt
lite jentenurk Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 hei jeg fikk kjøpt en simo kombi bruktvogn i går 2003 model og brukt av ett barn er kjempeførnøyd.Den var veldig velholdt. hadde Simo med mine andre to og var veldig fornøyd med denne, men solgte den da jeg trodde vi var ferdig med barn ...he he Lykke til med vognkjøpet
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 Takk hehe ja saann kan d gaa:P Ikke alltid planlagt nei :D Bra aa hoere at andre er fornoeyde :D
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Tok en titt paa bildene dine. Det var en fin vogn. Vaar OTH 2005 modell er akkurat samme farge ser det ut som. Synes den er kjoennsnoeytral, jeg.
Gjest Ut på tur Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Vi har kjøpt ny Simo Duo (Da har vi også bagvogn) Dersom du ser på Simo sine hjemmesider har de noe som heter "softline" da kan du få nytt trekk inni vogna om du vil det
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2007 Takk for tipset skal gaa inn aa titte Synes iallefall dette trekket saag veldig fint ut paa bildet Haaper bare saa inderlig vogna er slik jeg forventer:P er saa gira naa at jeg klarer nesten ikke vente:D Men uansett hadde det jo vert moro aa kansje hatt et annet trekk i bakhaand saa jeg stikker innom aa titter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå