Gå til innhold

Hva får dere på skatten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for å snakke om noe annet..

Jeg får igjen over 6000,- det skal bli good å få bare uker før babyen kommer.

Noen andre med gode nyheter????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen gode nyheter på meg nei.... baksmell på 700.. overlevbart men surt for det..

Skrevet

18000 på meg.. + 16500 i feriepenger.. blir en digg sommer:)

Skrevet

Tilbake 7000. Johoooo!!

:)

Skrevet

Jeg får tilbake 10600.- og sambo 20000,- pluss feriepenger så blir dette en knallsommer=)

Skrevet

Jeg får tilbake utrolige 47 989 kr!!! sambo får 23 000, så tilsammen er det jo helt vanvittig:):):) Blir bra det! Vi betaler alltid for mye for å spare litt til sommeren, men at det skulle bli så mye ante vi ikke!

Skrevet

får 9000 men har studert i fjor så jeg har ikke feriepenger så jeg må ta ferie uten lønn - vinninga opp i spinninga men bedre enn alternativet.

Grattis til alle "nyrike"

:)

Skrevet

Ikke fått selvangivelsen enda jeg...........*sukk*......

Skrevet

Jeg får alt tilbake.. Så vidt jeg kan regne ut, selv. Her i Danmark er det klart litt annerledes enn i Norge.. Så jeg har ikke helt forstått det ennå ;)

Men, jeg har tjent under frikort-grensa - så jeg burde få alt tilbake. Vet bare ikke når det eventuelt kommer.

Skrevet

13 tusen..og samboer 10 tusen...johoo..kommer godt med når lillegutt kommer;)

Skrevet

..får igjen 28 000 + renter! :)

Der har jeg igjen for bevisst å trekke

ekstra på skatten hver eneste måned!

Hadde jeg ikke trukket de pengene,

hadde de garantert gått med til spas og løyer,

kjenner jeg meg selv rett! :P

Usikkert hvordan det går med sambos likning, da..

Skrevet

Jeg får 3500,- igjen:o) Kommer godt med det:o) Samboer får (foreløpig) 16500,- igjen...må skrive av bhg også:o)

Skrevet

Rutletutt: Kan man skrive av barnehage utgifter? Det visste jeg ikke!

Ellers får dere alle sååå masse igjen, heldiggriser!! Jeg får igjen 2000,- jeg.... så lenge jeg holder meg på pluss skal jeg ikke klage :o)

Skrevet

ma vente til hosten med a fa resultatet fra ligningen jeg... buhu... jeg som hadde gledet meg sann til selvangivelsen i ar. tror jeg skal ha igjen en god del.

Skrevet

Typen får 8000,-glemte å skrive det jeg +++ masse feriepenger... så vi kommer til å "svømme" i penger til sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...