*Villekulla* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Da tenker jeg mest på dere som er 1. gangsfødende. Selv er jeg veldig usikker da jeg har lest at vi damer vet det meste på forhånd og at det er mest nyttig for mannen...
Sommerfugl78 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hadde tenkt at det kunne være greit. De gjennomgår sikkert fødselsforløpet, smertelindring m.m. Men så koster det 900,- for to dager. Trodde ikke det skulle koste noe.... Dette var på sykehuset. Tror jeg skal forhøre meg på Helsestasjon først.
*Villekulla* Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 På ahus hvor jeg skal føde koster det 400. Kurset er en dag og varer 6 timer
oktoberjentene;) Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Vi skal på kurs.. det er igjennom helsestasjonen.. koster 350 her jeg bor og går over 4 kvelder på forskjellige uker... tenker det kan være nyttig jeg.. vet jo ikke noe fra før... sikkert litt koselig også å treffe andre i samme situasjon....
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Vaart kurs er ganske dyrt--1200 kroner, men det gaar over 6 kvelder (ca 2 timer hver kveld.) Er glad for at vi har meldt oss paa--jeg er ganske nervoes for aa foede, og vil gjerne at mannen min faar litt "coach" trening. Det faar han masse av, for dette er et "Bradley" kurs. (Undervises av "Academy for Husband Coached Childbirth..."he he) Kurset vi har meldt oss paa er visstnok ganske omfattende--tar for seg bla riktig ernaering i 3. trimester, pusteoevelser, gode massasjeteknikker, stell av den nyfoedte, osv. Kanskje mer enn vi trenger, men er glade for aa ha meldt oss paa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå