Gå til innhold

Hmm menssmerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er gullet snart 6mnd, fullammer og har ikke fått mensen enda. Går på cerazette, men har glemt mange i det siste. Har hatt menssmerter i mange dager nå. Er d mensen på gang? Eller kan d være for at jeg har glemt piller for så å startet opp i gjen? Vi har ikke hatt så mye sex, forrige gang var kanskje for en mnd siden. For jeg kan vel ikke være gravid? Forrige svangerskaps begynte m menssmerter. Men er vel liiiiten sannsynlighet for graviditet når jeg fullammer + lite sex + cerazette??

Ble litt teit å rotete innlegg dette , men håper noen kan gi meg et seriøst svar på hva dere tenker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok kroppen som prøver å rydde opp!!!!

kan jo være mensen som kommer siden du har vært slapp med å ta pillene...

man kan få mensen selv om man fullammer

Skrevet

Er du fornøyd med Cerazette? Har en eske i hylla her, men får liksom aldri dratt meg til å starte med dem.

Skrevet

Cerazette må tas hver dag for å være et sikkert prevensjonsmiddel. Du sier du har glemt å ta mange piller i det siste. Da kan det godt hende du er gravid.

Jeg fullammet, hadde ikke fått mensen, og hoppet av i svingen. Fem mnd etter fødsel var jeg gravid på nytt.

Ta en test du:)),

Skrevet

Takk for svar.

Hmm ja ...får vente å se om mensen kommer .

Og til deg som lurte på ang cerazette, så er jeg vel fornøyd med de tror jeg, ikke merket noe særlig bivirkninger, kanskje litt humørsvingninger men d er mest de første 3mnd tror jeg.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...