Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har noen hørt hvordan Acta Graco bilsetet fra 0-18 kg er?? Eller har det selv? Jeg tror Be safe er best i test, men vet ikke hvordan Acta Graco kom ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graco du snakker om er til 14 kg og et spedbarns sete. Be safe kan du bruke fra 0 kg, men det er ikke anbefalt. Det Graco setet fra 9 kg knakk i to under test. Men denne testen som ble gjort er "tøffere" enn de de vanligvis bruker! Graco sitt er godkjent etter kravene!

Vi hadde graco sitt med base fram til ca 9 mnd. Nå har vi be safe izi combi. Superfornøyd med begge stolene. Alt til sin tid!

Skrevet

Vi har akta graco-sete med base fra 0kg. Kjempefornøyd! Knøttemor sitter godt og stødig i det, det er lett å montere, og gud for en lettelse det er med base-sete når en har 3-åring fra før som også skal ut og inn av bil...

Skrevet

Hvor kan man lese om slike tester ? Har nettopp kjøpt britax two way elite å skulle gjerne lest om det.

Skrevet

vi har acta graco cosmic eller ka det heter... e fra 0-25 kg... har ennå ikke begynt å bruke det, da vi ble anbefalt å vente til hun var 6 mnd gammel...

Skrevet

Har acta graco duologic 0-18 kg (anbefales ikke å bruke på babyen de første mnd pga ryggen) til begge barna mine(2 år og 7,5 mnd). Er kjempefornøyd. Hadde be safe izisleep til minsten, men det gikk i stykker, byttet til duologic. Storesøster hadde izi kid, men det var sinnsykt vanskelig å montere, så turte ikke å sende det med besteforeldre og andre.

Duologic kan brukes til både 2punktsselen på midtre setet, vanlig 3 punktssele og så har det isofix. Dermed har selv far her i huset tålmodighet nok til å montere setet i sin egen bil uten å gå amokk...

Som izi sleep, er duologic-setet for nytt til å ha vært med i noen test (så vidt jeg vet), men seter med isofix anbefales pga at faren for feilmontering er så stor på mange av de andre setene.

Skrevet

Ps: det er ikke duologic 0-18 kg som knakk i test!

Skrevet

Takk for alle svar. Nå ble jeg ganske sikker på at jeg vil ha Acta Graco setet. Men Be safe er også aktuelt. Må prøve de i bilen føre jeg kjøper tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...