Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei har noen hørt hvordan Acta Graco bilsetet fra 0-18 kg er?? Eller har det selv? Jeg tror Be safe er best i test, men vet ikke hvordan Acta Graco kom ut...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Graco du snakker om er til 14 kg og et spedbarns sete. Be safe kan du bruke fra 0 kg, men det er ikke anbefalt. Det Graco setet fra 9 kg knakk i to under test. Men denne testen som ble gjort er "tøffere" enn de de vanligvis bruker! Graco sitt er godkjent etter kravene! Vi hadde graco sitt med base fram til ca 9 mnd. Nå har vi be safe izi combi. Superfornøyd med begge stolene. Alt til sin tid!
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Vi har akta graco-sete med base fra 0kg. Kjempefornøyd! Knøttemor sitter godt og stødig i det, det er lett å montere, og gud for en lettelse det er med base-sete når en har 3-åring fra før som også skal ut og inn av bil...
mamma&piratene Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Hvor kan man lese om slike tester ? Har nettopp kjøpt britax two way elite å skulle gjerne lest om det.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 vi har acta graco cosmic eller ka det heter... e fra 0-25 kg... har ennå ikke begynt å bruke det, da vi ble anbefalt å vente til hun var 6 mnd gammel...
Happy Ignorant Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Har acta graco duologic 0-18 kg (anbefales ikke å bruke på babyen de første mnd pga ryggen) til begge barna mine(2 år og 7,5 mnd). Er kjempefornøyd. Hadde be safe izisleep til minsten, men det gikk i stykker, byttet til duologic. Storesøster hadde izi kid, men det var sinnsykt vanskelig å montere, så turte ikke å sende det med besteforeldre og andre. Duologic kan brukes til både 2punktsselen på midtre setet, vanlig 3 punktssele og så har det isofix. Dermed har selv far her i huset tålmodighet nok til å montere setet i sin egen bil uten å gå amokk... Som izi sleep, er duologic-setet for nytt til å ha vært med i noen test (så vidt jeg vet), men seter med isofix anbefales pga at faren for feilmontering er så stor på mange av de andre setene.
Happy Ignorant Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Ps: det er ikke duologic 0-18 kg som knakk i test!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Takk for alle svar. Nå ble jeg ganske sikker på at jeg vil ha Acta Graco setet. Men Be safe er også aktuelt. Må prøve de i bilen føre jeg kjøper tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå