Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Ååååååå, nå kjenner jeg det koker inni meg!!! Nett snakket med barnefar på tlf, også begynte vi å snakke om penger... Han betaler nemli ikke barnebidrag og har ingen planer om å gjøre det heller.. Får jo 950 i måneden som forskudd fra NAV, men alikevell....Aldri kjøpt så mye som en sokk, leke el til jenta våres... Regningene fra NAV betaler han ikke, og når de gikk til inkasso og han ble trekt automatisk SLUTTA HAN Å JOBBE!!! Så nå jobber han svart for firma til faren sin! Har tipset nav om dette og at han tjener penger men de gjør jo ikke noe... Jaja, nok om penger, vi klarer oss jo. Men det er HOLDNINGEN hans jeg snart spyr av. Vi blei snakkende om hvorfor han ikke vil betale idrag, og det er fordi han ikke synes noe om at JEG skal dra nytte av at HAN jobber!! Som om jeg hadde blitt rik av han sin tusenlapp i måneden? Det Koster å ha unger altså!! Bare barnehagen er jo flere tusen... Så sier jeg at drit nå i meg og de pengene, men at jeg lurer litt på hvorfor han aldri på to år har kjøpt noe til datteren sin i det hele tatt. "Nei hun har jo det hun trenger, så han skjønte ikke hvorfor han skulle BLAKKE SEG når han kunne kjøpe ting han selv hadde lyst på istedet"....!! Jeg får helt fnatt!!! Og han kom aldri til å kjøpe noe til henne heller, for jeg "fikk jo tross alt 950 kr i måneden av NAV til å kjøpe ting for, så hvorfor skulle han kjøpe noe da".... Åh at det går ann. Jeg hadde vært flau jeg, hadde noen andre måtte forsørge min unge!! For noen holdninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå