Heidi med to gutter + spire Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 hvordan gikk det hos legen i dag?????
mamman til M&M Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 hun er innlagt til i morgen tror jeg...blir kanskje satt i gang eller noe...er ikke helt sikker..har sendt litt meldinger med henne i dag og de trodde hun hadde svangerskapsforgiftning, noe hun ikke hadde...håper virkelig hun blir satt i gang jeg:)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 bra hun ikke hadde det da! Ja får håpe de setter henne i gang, hun var jo så lei nå...! Du får holde oss oppdatert hvis du hører noe mere da:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 skjedde ikke en dritt=(((( sitter her fortsatt med den store kula..jeg var tydligvis ikke klar nok i språket når jeg sa jeg ville ha ut ungen..møkka folk der borte på søf!!! =(
2barnsMamma28 Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 hmm... så dumt da:( hvor når blir du satt i gang eventuelt da, om ikke ting skjer av seg selv? mener de sa på dag 9 der jeg skl føde... skal ringe sykehus på dag 6, i morgen, får time på dag 7 til kontroll og for å få vite hva som skjer videre...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 jeg skal til kontroll igjen til mandag, viss ikke ungen finner veien ut innen den tid, noe jeg vet ikke kommer til å skje. Men de på b3 sa at de gledet seg til jeg kom tilbake. Jg er jo nesten kjent der borte nå. andre gangen jeg har blitt lagt inn i svangerskapet..=( De syns vist magen min er kjempe herlig og de syns jeg er tøff med tattoveringer og stuff...merkelige damer. syns de kan pushe litt på legen så han setter meg i gang..!!!! orker ikke mer nå!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 leste det andre du skrev også:::: hva sa prøvene dine? Fordi jeg er i grenseland i forhold til sv. forgiftning! Har vært det en stund nå.... og jeg blir mest sannsynligvis satt i gang på fredag! De vil ikke at jeg skal gå så mye over selv om jeg egentlig ikke skal på overtidstime før den 20.4! og hvis de tviler da, skal jeg sette meg ned å gråte, helt til de gjør det.....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 jeg hadde 2+ på proteina, litt høyt blodtrykk og vondt i hue. Skulle ønske jeg turte å gråte forran folk, sånn at de kunne skjønt hvor vondt det gjør å ha bekkenløsning! blir du satt i gang til fredag??? så heldig du er!!!! jeg å vil. skjønner ikke hvorfor folk skal bli behandlet så forskjellige. Men blir det værre så ringer jeg dem igjen og klager jeg. kanskje de tar meg seriøst da!!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2007 Tror man må ringe å mase masse! Jeg har en kjempe dyktig lege, som ikke liker at man går over mere en uke, så hun hjelper jo mye til da! Hun er veldig forståelsesfull, og sier at dette er den verste tiden.....og gå over altså! Jeg har kommet dit at jeg håper prøvene mine er enda verre så de sikkert setter meg i gang, og det blir helt feil å føle sånn! Men men....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 skulle ønske jeg også hadde en så snill lege! er det fast legen eller? jeg får bare holde ut. jeg har jo grisevondt nå. så jeg får bare ringe dem i morgen igjen viss det ikke har gitt seg. Eller skal jeg ringe fast legen min tru. kanskje han kan hjelpe til..?? hva tror du?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2007 det er legen jeg har gått hos hele svangerskapet! Er ikke fastlegen min, men er på samme kontoret! Fastlegen mon er en arogant jævel!!!! Hvis du har en snill lege ville jeg ringt han! Kanskje han kan sparke de litt i rumpa! Hvis ikke hadde jeg ringt føden! Du kan jo ikke gå rundt å ha vondt! Når jeg var hos legen refererte jeg til det puls innslaget om at gravide ikke skal gå mere en uke over tiden, og att lillehammer sykehus setter i gang etter en uke! Sa jeg var urolig pga dette, og VIL bli satt i gang eytter en uke! De vil jo ikke at mor skal gå rundt å være bekymret! Virket som om dette hjalp lit på også! Så du kan jo nevne det du også.... tror det hjalp litt....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 hey=) takk skal du ha=) da skal jeg ringe mamma med engang, for ho jobber for fastlegen min. Men ho sa han ikke kunne gjøre noe, men jeg kan jo nevne det puls innslaget. har ikke lest det jeg. har du en link? Jeg syns det er litt skummelt og ha så vondt i hue. Jeg har liggi å hvilt to ganger etter at jeg kom hjem i dag, og jeg føler at hele jorda beveger seg. Jeg er totalt utslitt, og har så vondt i bekkenet at jeg holder på å spy. Noen ganger har det letta litt i bekkenet når jeg ha vært på do, men nå hjelper det ikke noe.. Viss jeg legger meg ned for å sove og skal reise meg opp igejn så sprenger det i magen.. syns det her er kjempe skummelt jeg. Men vil ikke ringe b3 igjen. er jo ikke så mange timer jeg ble skrevet ut. hva syns du?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2007 har dessverre ikke noen link dit! så det gjennom ett innlegg her på bim for noen dager siden! På skravlesiden tror jeg! Hvis du ikke er i form nå ,ville jeg ringt føden jeg! Er ikke bra og gå å ha vondt! Har du prøvd med en paracet mot hodepinen? Ring du... kanskje de skjønner hvor ille du har det da! Tror mas er den eneste løsningen for å få fortgang! Og hvis de ikke synes det høres ut som noe, vil de be deg om å vente! Men du kjenner kroppen din selv best, og er du bekymret skal du insistere på å få komme en tur syns jeg:) Lykke til da! så må du fortelle hvordan det går med deg:=)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. april 2007 #15 Skrevet 12. april 2007 jeg skal en tur til fast legen min nå snart. så vi får se hva han klarer og ordne, jeg takler ikke denne smerten her lenger, den er uutholdelig, jeg vil bare få ekstremt vondt, så ferdig med det. Denne smerten her er jo ren og skjer tortur syns jeg. jeg fant den linken, har skrevet den opp, skal vise den frem til legen. oppdaterer på bim senere viss ikkejeg er heldig og de setter meg igang i dag da.=) noe jeg har liten tro på.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 skal på sykehuset i morgen. så da får vi se om den tlf fra fastlegen min hjalp. Jeg skal hvertfall klage og syte like mye til legen i morgen som jeg gjorde i dag. kanskje jeg klarer presse frem en tåre=) men legen skulle hvertfall ringe og si at det er på tide å sette meg i gang at jeg er så sliten osv. Ungen får det jo bra på utsiden også=) og forresten så trenger jo babyen en oppegående mor, ikke en sur, gretten, trøtt og lei mamma. så da kan de like gjerne få det overstått. sambo er klar til å kjøre til lillehammer han..hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå