Gå til innhold

Ekstra UL kun for å vite kjønn???? Sykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har overtalt min kjære til å ta en ekstra ul for jeg klarer ikke å la være å vite kjønnet.

Er det flere som har hatt det sånn eller er det bare jeg som er "syk" i hodet....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke kalle deg syk akkurat :P

Men, jeg ville ikke gjort det.. Ser ikke poenget.. Enten får vi vite det på ordinær UL, eller så får vi ikke...

Prioriterer anderledes enn å dra på privat UL når jeg ikke har mistanke om noe galt. Men sier ikke med det at det er galt av andre å prioritere anderledes enn meg :)

Skrevet

He he. jo vi kunne selvsagt spurt på den ordinære, men da trodde jeg at jeg hadde slått meg til ro med å ikke vite det pga typen ikke vil vite det, men jeg klarer ikke å gi slipp på det og jeg bare går å irriterer meg over at jeg ikke får kjøpt sengetøy, klær, noe som helst før fødselen...

Så det er bare noe jeg må gjøre.

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt :)

Vi bestilte ny UL etter den ordinære for å få vite kjønnet :) (Legen kunne ikke se kjønnet på den første).

Vi har hele tiden vært enige om at vi vil vite det, for vi synes det er mest praktisk i forhold til forberedelser og sånn :)

Skrevet

Jeg skal på UL til mandag og ser vi ikke kjønnet da så bestiller jeg ekstra UL. Er så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente til barnet kommer

Skrevet

Jeg får ny UL i uke 25 grunnet siste graviditet og "slipper" å bestille privat UL for å finne ut kjønnet :)

Håper navlestrengen har kveilet seg vekk fra vitale deler da så det er litt å se der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...