minime<3 in belly Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg har overtalt min kjære til å ta en ekstra ul for jeg klarer ikke å la være å vite kjønnet. Er det flere som har hatt det sånn eller er det bare jeg som er "syk" i hodet....???
Ioren Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Vil ikke kalle deg syk akkurat Men, jeg ville ikke gjort det.. Ser ikke poenget.. Enten får vi vite det på ordinær UL, eller så får vi ikke... Prioriterer anderledes enn å dra på privat UL når jeg ikke har mistanke om noe galt. Men sier ikke med det at det er galt av andre å prioritere anderledes enn meg
minime<3 in belly Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 He he. jo vi kunne selvsagt spurt på den ordinære, men da trodde jeg at jeg hadde slått meg til ro med å ikke vite det pga typen ikke vil vite det, men jeg klarer ikke å gi slipp på det og jeg bare går å irriterer meg over at jeg ikke får kjøpt sengetøy, klær, noe som helst før fødselen... Så det er bare noe jeg må gjøre.
Mamman til Georg :) Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg skjønner deg kjempegodt Vi bestilte ny UL etter den ordinære for å få vite kjønnet (Legen kunne ikke se kjønnet på den første). Vi har hele tiden vært enige om at vi vil vite det, for vi synes det er mest praktisk i forhold til forberedelser og sånn
*Villekulla* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg skal på UL til mandag og ser vi ikke kjønnet da så bestiller jeg ekstra UL. Er så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente til barnet kommer
Fabelaktiv Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Jeg får ny UL i uke 25 grunnet siste graviditet og "slipper" å bestille privat UL for å finne ut kjønnet Håper navlestrengen har kveilet seg vekk fra vitale deler da så det er litt å se der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå