Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øl er jo noe vi ammende/pumpende damer ikke bør drikke særlig av. Men nå tenker jeg på alkoholfritt øl/vørterøl...;o) Og har noen spørsmål. Noen som kan svare?

Mener å ha lest et sted at alkoholfritt øl/vørterøl øker melkeproduksjonen. Noen som vet om dette stemmer?

Selv har jeg fått smaken på munkholm :o) Men hvordan er det med kaloriinnholdet i alkoholfritt øl? Øl med alkohol inneholder jo en del kalorier. Hadde håpa at dette ikke gjaldt også for alkoholfritt ;o)

Og et siste spørsmål: De som bruker mme, har jo gjerne litt malt i, for å lette fordøyelsen til babyen. Øl inneholder vel malt... Så hvordan fungerer det? Blir avføringa til babyen løsere dersom man drikker maltholdig drikke, og gir mm.

Det er nå alt man skal lure på, på en vanlig tirsdag også...

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det sier oldemor:)

Skrevet

Hæ?? Skal ikke ammende drikke øl med alkohol? Da har jeg strøket som mamma for lengst. Ammer jo ikke i forbindelse med drikking av øl..

Skrevet

Drikk i vei for min del ;o) Var ikke det som var poenget her. Hadde bare en del spørsmål i forbindelse med øl (for min del alkoholfritt, men andre må bare drikke med alkohol :o)), og morsmelk :o)

Ingen som kan svare? Bortsett fra nicolines kloke oldemor :)

Skrevet

Har lest ett sted at det er bra for ammende å drikke øl.. Øker produksjonen.. Og selvfølgelig alkoholfritt..:o)

Skrevet

Trur vørter øl ska hjelpe... Se på ammehjelpen.no...trur det va der æ leste nåkka om det engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...