barnimagen3 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 ....motvirke såre brystvorter når jeg skal begynne å amme?? det er en stund til babyne kommer enda,men da jeg ammet de to andre barna mine, ble jeg veldig sår på brystvortene,spesielt i begynnelsen før babyen hadde funnet rett teknikk. Fikk en salve på fødeavdelinga da jeg var der,men vet ikke hva den heter. Kunne tenkt meg å ta med en salve selv denne gangen. Så hva anbefaler dere/vet dere om??Og hvor får jeg kjøpt det?? Det må jo være en salve som ikke er farlig for barnet å få i seg etc. takknemmelig for svar :-)
doble Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Purelan tror jeg den heter. Rent ullfett. Synes den funker kjempe bra til tørre lepper også
2iApril Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Spør etter brystvortekrem på apoteket. De ulike apotekene har forskjellige merker, men tror innholdet er likt.
doble Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Ja på Apoteket får man sånne kremer. Har sett to forskjellige der. Den Purelanen er gul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå