Gå til innhold

Noen som har hatt lignende??

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste hatt fått akutt vondt i magen (kjennes ut som om det kan være rundt ved eggstokken, høyre side). Det er stikkinger og gjør at jeg må bøye meg eller neste ikke klarer å gå. Kjenner det når jeg sitter også. Sist jeg kjente det veldig var på lørdag kveld, da var jeg ute å gikk tur og klarte nesten ikke gå hjem, måtte bare legge meg ned når jeg kom hjem. Jeg har nylig hatt uvi. Kan dette være enda en uvi eller nyrebekkenbetennelse, eller er det noen som har noen andre ideer på hva dette kan være??

Jeg er i min 24. uke. Håper på svar fra dere jenter :-) Blir jo litt bekymret, selvom det kanskje ikke er noe :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare meg?? Tips, råd??

Skrevet

vanskelig å si hva dette kan være. Beste er nok å få en lege til å undersøke deg.

lykke til

Skrevet

Jeg har noe lignende og vet ikke hva det er -... har hatt mye av det, noen ganger så ille at jeg ikke kan røre meg (3 minutter kanskje) andre ganger små stikk.. er som kniver som blir vridd rundt eller nåler som stikkes inn i en

hadde noe lignende ved en graviditet (hvor jeg tok abort) og da var det cyster på eggstokkene som fulgte med graviditeten som forårsaket det - husker ikke om det var helt likt

jeg skal også ta det med legen, men du kan trøste deg med at det mest sannsynlig ikke er farlig for deg eller barnet (dersom det er det samme som jeg hadde da)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...