dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei kjære dere, har dere det bra? jeg har det fint, hilsen Jens.(det er vel første gang på ca 25 år at jeg har startet noe skriftlig med "har du det bra??"...) he he he :-) Men nå er vi hjemme igjen, og det er så deilig! deilig å være i sitt eget, site eget hus, sit eget rot, sitt eget liv, sitt eget tempo, sitt eget humør.....borte bra, men hjemme best for hjemme er hver dag en fest! Jeg gleder meg til å leke med dere igjen, og jeg har vel noen opplevelser jeg i grunnen skulle ha delt og diskutert... oss fæ sjå... her er jeg igjen og det er fint i alle fall!
phantomet Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Så deilig å se deg her inne på ordentlig...Det er ikke ordentlig før man sitter i eget hjem og taster skjønner du..*ler* Skjønner at det var stas å være hjemme i eget hus..Ingenting er som den følelsen det er når man "endelig" er hjemm... Klem klem
Reveenka Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Fint at du er tilbake - både her(inne) og der(borte) c",) Høres ut som du har vært på Otta eller deromkring...c",)?
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 Riktig fylke i alle fall.... vi har vært på Lillehammer.... Deilig deilig deilig, både der oppe og her hjemme!
Maud Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Velkommen tilbake! Jeg har det bra, men er ganske kvalm... Det er som sagt hyggelig å se deg her, du har vært savnet. Kom med opplevelsene dine du, så deler vi og diskuterer ;-)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 åh,deg har jeg savna =) velkommen hjem igjen.var godt å se nicket ditt gitt. ;o) har det så bra som jeg kan akkurat nå.er ikke kvalm,hehe.og spiser appelsiner.(å så har jeg sjokkis på lur) njam ;o)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Hei og velkommen hjem. Godt når ting blir normale, unger i barnehage og skole. Vaskemaskin som svirrer og går. Deilig med ferie og litt sånn deilig med hverdag og. Kjekt å høre fra deg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå