MAMMA1 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Var hos legen i dag, og hun kjente at ryggen til babyen ligger på min høyre side og mente at hodet lå nedover i bekkenet..men at det ikke var festet. JM min er sykmeldt så jeg må gå til legen, men føler meg ikke trygg på at hun vet så mye om sv skap. Hun bruker langt tid på å kjenne hvordan barnet ligger, finne hjertelyd osv. Jeg er andregangs og vet hodet ikke behøver feste seg før fødsel, men er det noen med erfaring som vet hvordan det vanligvis er....er sjansen for at babyen ligger slik fram til fødselen nå? Er i uke 36.
Mirakelungen Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Vil være forsiktig med å si, det er 100% sikkert at ungen blir der til fødselen. Men hodet er jo det tungste og bekkenet våres er der det er størst plass, så ja jeg vil tro at babyen din blir der til den kommer.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg er 37+3 og babyen min ligger med ryggen midt på magen min og hodet ned i bekkenet. Tror ikke den vil snu seg nå. Men det viktigste er jo å vite om hodet har festet seg eller ikke så man vet hva man skal gjøre om vannet går. Men du skal jo på ganske hyppige kontroller fremover, så da sier jo legen fra hvis den skulle finne på å snu seg!
MAMMA1 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 Hun har satt meg opp på timer hver 14dg nå. Er ikke det vanlig når man er flergangsfødende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå