Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Vi skal reise til bulgaria til sommeren og derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har noen erfraringer derfra. Hva trenger vi med oss og hva er ikke nødvendig? Jenten vil være nesten 8 mnd når vi reiser ned. Ammer ikke så hun får mme. Setter utrolig pris på om noen kunne hjelpe meg:)
mølle Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hei... Vi var i bulgaria ifjos sommer. I sunny beach. Da var gutten vår 8 mnd. Jeg ammet heller ikke og han fikk mme. Vi hadde med oss noen pakker med dette og så hadde vi med oss grøt. Kjøpte vann i butikken og blandet med det. Han drakk for det meste kald melk fordi det var veldig varmt og ddette likte han kjempe godt. Ellers så varmer de på restaurant og hotell. Vi hadde leilighet, så når vi var inne varmet vi selv. De selge enkelte produkter fra nestle og det er akkurat det samme som vi harher hjemme bare med et annet språk. Vi hadde med oss bleier, men de selge libero i noen butikker. Det visste ikke vi da. Jeg ville tatt med idoform eller noe lignende i tilfelle hun får diare. Eller forstoppelse. Det er greit og ha i tilfelle. Vår gutt var ikke så veldig optatt av og spise noe særlig så vi fant en jus som han likte og blandet den med vann og det drakk han hele dagen. Spør gjerne igjen hvis du lurer på noe mer. God tur
mølle Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Så trenger dere selvsagt sånne ting dere ville hatt med om dere hadde vært i norge også. Vi hadde med reiseseng, men det var barneseng på hotellet...
nickoline og supermann Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Vi skal til Albena i August. Familien var der sist år. Ikke noe spesielt å tenke på annet enn det du ellers ville hatt med deg. Ta med bleier. Det er dyrt der. Vi skal på på ving sitt flamingo. der har de skikkelig barneutstyr vi bare betaler litt for å leie. Tar med eget sengetøy og en overmadrass. ellers skal vi ha med litt leverpostei og litt hjemmefra. også nestle drikk go youghurt. solkrem osv...............
buggi med 2 jenter Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Tusen takk for hjelp. Ikke alltid like lett å vite hvordan en skal gjøre ting:) Første gang jeg er i syden med et lite barn, Før hadde vi bare oss selv å tenke på og da var det jo mye enkelere å pakke kofferten,. Vi skal bo på ving sitt green park i golden sand. Leide dere trille der ned eller hadde dere med dere vogn. Så det var en av dere som svarte som var der nede som hadde et jevngammelt barn når de var der nede. Hva hadde dere bruk for? Skjønner foresten ikke vitsen med at jeg var anonym her, hehe
mølle Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Vi hadde med oss vogn selv. Men pass på at den er god og sove i. Vi lurte på om vi bare skulle kjøpe n sånn paraplytrille, men det er jeg glad for at vi ikke gjorde. Vi har en cuinny comfort og det er jeg glad for. Regner med at dere skal ut og spise og sånn om kvelden og da sover vel jenta. Vi gjorde det iallfall slik. Gutten sov i vognen og ble lagt i sengen når vi kom tilbake. Derfor greit med god vogn. Gutten vår badet med body og gikk med t-skjorte så og si hele tiden. Selv om han hadde solkrem på. Sun block. Husk solbriller til henne og noe å ha på hodet. Ønsker dere god tur
mølle Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Glemte det med bade bleier. Vi hadde en sånn badebukse som du får kjøpt på lekebutikker og barnebutikker. Badebleier er no drit. Men dere må uansett kjøpe dette hjemme.
Leola Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Vi var der for 2 år siden, og aldri mer:) Ustabilt vær og ikke noe spesielt ved det. Hadde iallefall ville tatt med bleier (veldig dyrt der) og alt av mat som dattera di skal spise. Seng får dere lånt på hotellet, og jeg vet at noen reisebyråer har begynt å leie ut vogner også. Teppe ville jeg tatt med. sengklær er vel ikke nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå