Gå til innhold

Hurra, positiv test!!!


Lykkemamma :-)

Anbefalte innlegg

Vi fikk i dag positiv test, og beregnet termin er 12. desember. Om alt går bra blir dette vårt første barn, og vi gleder oss stort!!! Fantastisk flott! Er litt spent, for mye nytt kommer i tiden framover. Da er det godt å kunne dele bekymringer og gleder med flere som har termin i desember. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så spennende! Gratulerer så mye:) Jeg testet positivt for noen dager siden jeg også. Har termin den 14. desember. Det blir også vår første! Kanskje vi kan følge hverandre litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gratulerer alle sammen! Jeg håper virkelig også at vi kan følge hverandre litt. Siden dette er første gang for meg, er alt nytt. Tror det er fint å kunne dele bekymringer og gleder med andre i samme situasjon. Neste skritt her blir å fortelle nyheten til foreldrene våre. Det gleder vi oss til, men er samtidig veldig spente:-) Når har dere tenkt å fortelle det til folk rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! =) Blir spennende tid fremover, og jeg tipper mange spørsmål som dukker opp! Men greit og se at det er fler enn meg som er førstegangs. Lykke til! Jeg har forresten regnet ut termin til dagen etter deg, Desemberpus, den 13.

 

Lady Red

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...