Mamma&LilleKrølle Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Noen som har prøvd disse? Fornøyde?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hadde ett par stykker derfra sist gang. Synes de var helt ok. Men i dag var jeg på Kappahl å kjøpte meg ammebh. Kjempefin sort, en litt pynt på, og ikke minst bøyler! Kostet bare 150 kr, så var helt ok pris på den.
Go`mamma`n... Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg har kjøpt 6 stk av de til 79,- Finnes i baåde hvite og svarte, og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 De er billige og helt ok, men det er ikke så mye "hold" i dem.. Jeg har kjøpt et par stykker til bruk på sykehuset, og den første tiden hvor puppene er litt ømme og produksjonen ikke har stabilisert seg enda. Til den tiden er de behagelige og fine. Men det tar ikke mange ukene før du føler et behov for å friske deg opp litt i klesveien igjen, og da investrer du nok i noen nye ammebher med litt mer hold i også :-)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Åkei, kjekt å vite. Ser liksom ikke helt hvordan de ser ut på nettet, så kjekt å høre andres erfaringer. Men gleeeeder meg til å friske meg opp med nye klær og slikt igjen. Føle meg som ei dame!! Skal til frisøren på torsdag. Juhu!! Det skal bli så godt!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 har hørt at ammebh med spiler (bøyler) kan hemme melkeproduksjonen, så det er kanskje lurest å spare den til man er nesten ferdig med å amme?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Hadde ammebh er med spiler sist gang og jeg. Og sinnsykt med melk, så det tror jeg ikke noe på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå