Gå til innhold

Urinprøve på slutten...

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at urinprøvene skal være morgenurin, og dette er vel fordi urinen da er mest konsentrert..

Er jo ikke det nå lenger, jeg er jo oppe annenhver time hele natta for å tisse og drikke vann... Er jo ikke mye konsentrert urinen etter det...

Når tar dere andre urinprøvene som dere skal ha med på kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist tok jeg det på selve kontrollen fordi jeg ikke hadde flere slike glass igjenn hjemme.

Tror ikke det er så mye større konsentrasjon av noe som helst i min morgenurin. Tisser jo mer om natta enn jeg gjør om dagen... føles iallefall slik;)

Skrevet

Er jo samme problemet her også nå for tiden, tisser masse om natta, og mindre om dagen... :o) Kan jo spørre jm om det spiller noen rolle når en tar urinprøvene... Tror jo nesten at det må være bedre å ta de på dagtid nå.. :o)

Har du forresten noen kontroller på gang snart? Slik at du får bli sjekka igjen? Er det ikke 8.dagen på overtid nå? (Volda setter igang på 14.dagen, gjør de ikke??)

Skrevet

Skal på kontroll på føde pol på fredag, da er det 12 dager over. (fikk på føde pol siden min jm ikke hadde noe ledig) Antar at jeg da får time til igangsetting på mandagen siden det er 14 dager over. Håper babyen finner veien ut selv innen den tid da;) men begynner å se mørkt ut, hehe

KAn du ikke høre med jm å lage et innlegg på det, tror det er MANGE som lurer på dette med morgenurinen..

Skrevet

Skal gjøre mitt beste for å huske på det! (Har et hode som ikke alltid fungerer like godt for tiden, men skal jo levere prøven, og kan jo satse på at jeg greier å huske på det da med det samme kanskje??) ;o)

Innlegg skal jeg nok klare å huske i hvert fall!

Krysser jo fingrene for at du skal slippe å gå så mye lenger på overtid.. Kan tenke meg at det er noe dritt!

Tror at fødselen setter igang for fullt ganske så plutselig jeg da, så ikke mist håpet selv om det ser litt mørkt ut!

:o)

Skrevet

Ja håper han kommer snart. Er jo uansett ikke så lenge igjenn. Ingen babyer blir inni der for alltid, så får leve i håpet om at det skjer en av de nærmeste dagene:D

Skrevet

Jeg er oppe 3-4g om natta, men siden de ønsker morgenurin tar jeg den skvetten jeg får til når jeg står opp. Den får duge.

Jordm min sa det som er viktig er at man ikke har vært mye "oppe å gått" før urinprøven tas, for best mulig resultat.Men jeg føler jeg er oppe å går hele natte for tiden-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...