druzillagirl Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei jenter! Må igang med pakking av bag snart, og lurer på hva som er lurt og nødvendig å ta med meg? Skal ha keisersnitt, og får derfor 5 døgn der..... * Albueskjell * Bind? * Undertøy * Joggebukse * slippers e.l. * Morgenkåpe er det nødvendig? * Klær til å reise hjem i til baby'n. Men hva mer? Alle gode tips og råd mottas med takk!
druzillagirl Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2007 Dytter opp i håp om å få svar....
77modell Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde tatt med joggebukse å t-skjorte i steden for morgenkåpe ivertfall. Hårbørste,litt sminke++. Deili å føle seg litt fresh! Peng.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 *Bind? JA!! Du får jo selvfølgelig på sykehuset også, men jeg synes det var bedre å bruke mine egne. Skikkelig bleier du får på sykehuset. *Jeg hadde med morgenkåpe sist, men brukte den ikke. Tok bare unødvendig plass i bagen. *Ha med noen topper, sier bare en ting, melklekkasje *KAMERA Det jeg kommer på i farten, hehe
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 jeg skal ihvertfall ha med noe å ha på leppene. forferdelig tørr luft på sykehus. og kamera så dere får foreviget nurket deres =) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå