MammanTilTobias Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 at barnet IKKE er trygt på hverken han eller foreldrene hans enda, og at alenesamvær overhodet ikke kommer på tale på en lang stund enda.. Ett besøk a to timer i mnd gjør IKKE at min sønn blir kjent med pappan sin... Men hvordan sier jeg dette på en "pen" måte? Noen som har vært borti det samme?
BettyBoob Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 hva med å ta ham med på et møte på familievernkontoret så de kan få forklart det for ham?
Ane** Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Uff ikke lett å gjøre det på en "hygelig" måte. Men familievernkontoret tror jeg iallefall ikke er den mest hyggelige måten... Tror nok jeg hadde sagt til han at det er kjempekoselig at han vil være alene med sønen og viser interesse, men at ett lite barn ikke husker så langt av gangen.. Og å hente han når de ikke har sett hverandre på lenge vil for barnet være som å bli send med en helt fremmed... Si at han må være der mye og ofte for at sønnen skal huske han fra gang til gang, og at dette må skje over lang tid før noe sånt kan skje. Uff vanskelig, veit ikke om jeg fikk fram måten jeg tror det kan "sies" på engang jeg, men håper iallefall du får sagt det på en hygelig måte.. Er så dumt om man skal bli uvenner osv over slike ting som egentlig er helt opplagt bare man får det forklart riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå