Gå til innhold

Når snudde barnet deres seg med hodet ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag, er 32+3, så det er god tid til at hun kan snu seg, ligger nå på tvers. Artig å vite når andres barn kom på bedre tanker og la seg med hodet ned.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby har ligget med hodet ned i hvert fall siden uke 28. Men det kan jo hende den har snudd på seg mellom hver undersøkelse da... Nå skal jeg på undersøkelse på mandag, så blir spennende å se om den fortsatt ligger sånn :-)

Skrevet

Hehhe.. ligger på tvers ja.. hun snur seg sikkert snart:)

Min lå med hode ned hvertfall siden uke 26,tror han lå med hode ned fra uke 22 el noe.. hode festet seg i uke 31-32 :)

Skrevet

Mitt har ligget i hodeleie siden uke 32 ihvertfall, vet ikke hvordan hun lå før det. Nå er jeg i uke 34 og legen syntes det kjentes ut som om hodet var festet allerede, men hun var ikke helt sikker.

Skrevet

he he min snur seg ofte frem og tilbake, igår har den snudd med hode ned, håper at hun blir der da plassen ikke blir større med tiden, er i uke 32(i følge bim)

Skrevet

Eldstemann la seg vel til slik rundt uke 34 tror jeg, men sist gang lå småen på tvers til uke 37, da hadde han snudd seg. Denne her i magen snur seg fortsatt rundt i ulike stillinger.

Skrevet

Hos meg festet hodet seg i uke 35. Men han lå med hodeleie noen uker før det i følge JM.

Skrevet

Oki, da trenger jeg nok ikke uroe meg så veldig ennå, det er vel ikke vanlig at hodet fester seg heller når man venter barn nr 2? Hun har ligget i tverrleie på UL for 2 uker og 4 uker siden også.. :)

Skrevet

Iflg legen lå han med hodet ned i bekkenet nå. Jeg har hatt nedtrykk i ca 1 uke nå, og følte det var noe slikt. Dvs uke 35.

Skrevet

lå med hode nede når jeg var på ul 32uker på veg.Vet enda ikke om den har festet seg,får vel vite det på fredag når jeg skal til jm.

Skrevet

I uke 35 var hodet festet =), men lå med det ned noen uker før.

Skrevet

Min baby lå også på tvers på ul i uke 30. Siden har legen ment at hun lå med hodet ned et par uker etterpå, men satte ? i helsekortet for sikkerhets skyld. En venninne av meg mente at det absolutt var vanlig at nr 2 og 3 svimer rundt litt lengre, og ikke fester seg på samme måte som første barn. Livmor mer tøyelig/mer plass.. Tror vi får være ved godt mot ennå, Mill@jenta, babyene våre snur seg nok mot sør snart=) Føles som om det flyttes litt rundt av og til ennå i min mage i allefall =)))

Skrevet

Ja, det er en liten turner inni magen min. Får satse på at de kommer på bedre tanker begge knøttene våre.. :)

Skrevet

min har hatt hodet ned fra ihvertfall uke 25. :) Han maa jo begynne aa bli sliten av aa ligge med toppen ned uke etter uke! :)

Skrevet

festet seg iuke 35, og har nok ligget sånn noen dager før det festet seg ja.

Skrevet

Er 2. gangs, babyen la seg med hodet ned temmelig tidlig, i uke 32 tror jeg. Men først nå på forrige kontroll mente jonrdmor hodet var "nær festet" (trodde det var festet eller ikke festet, men nei da...) Hun har hele tiden sagt at når det er 2. gang kan babyen turne rundt lenge, så jeg har vært forberedt på det- men her har det vært rimelig rolig. SIkkert ikke noe å engste seg for, den finner nok veien ut.

Skrevet

Glemte å si, er i uke 39 nå.

Skrevet

Min snudde seg vel rundt uke 30 en gang...hodet var festa i uke 36.

Skrevet

Godt å høre at jeg slipper å bekymre meg enda. Lillebror veksler mellom seteleie og tverrleie; er i uke 29 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...