Gå til innhold

Tinden og løvebeibi'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Så du er også 22+0 i dag og har termin 16. august? Ser ut fra et annet innlegg at du skal føde på St. Olavs... Jeg også!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe - så gøy! Vi kan kappføde hvis du vil!

Har sett nicket ditt flere ganger, men visste ikke at du hørte til her i byen. Har du vært på noen BIM-treff til nå? Jeg har ikke fått kommet meg av gårde, for jeg har vært så dårlig. Og så synes jeg det er litt skummelt. Pysete meg...

Skrevet

Hehe :o) Rart at kappføding ikke er en sportsgren... hihi. Er ganske stor sjanse for at vi havner på Føden samtidig da. Vet du om du får gutt eller jente?

Ser at vi må bestille time til omvisning på St. Olavs. Må prøve å få det til snart slik at vi ikke får omvisning to dager før termin liksom. ;o)

Jeg har ikke vært på BIM treff nei.

Skrevet

Hehe - har to veninner som fødte hver sin gutt 1. oktober i fjor, ene to uker på overtid, hun andre to uker før termin. Tipper hun med overtid pressa litt ekstra for å komme først ;)

Nei, vet ikke kjønn, vi vil vente til fødselen. Tenker at det også er litt ekstra "motivasjon" for å føde fort, er jo sååå spent på hva det blir! Dere da?

Ja, må også få bestilt en omvisningstime. Men synes det er litt rart at man (som førstegangs) ikke får automatisk tilbud? Fikk jo noen papirer som jeg skulle fylle ut sammen med ul-inkallelsen, hadde vel ikke vært så mye ektra styr for de å hive på en setning om "hvis dere ønsker omvisning, ta kontakt for tidspunkt". Synes det er litt tungvindt å måtte finne ut av sånt selv. I allefall når det er så store forskjeller fra sted til sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...