HanseMo Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er det noen som har noen gode tips på å bli kvitt vann i kroppen? Eller i allefall noe av det? Bein, fingre og armer er som fullstoppa pølser på grillen, føler at de skal poppe snart! Er det noen med en vidunderkur her? Tar imot alle tips med stor takk!
laffe*høygravid* Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Slenger meg med på denne! Leggene mine ser ut som to store tømmerstokker når jobb-dagen er over..... Litt ubehagleig når buksene strammer rundt leggene.... Tar imot vidunderkurer! (bortsett fra å ligge med beina høyt, for det blir litt vanskelig på jobb...)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Drikke mengder av vann!!! Ikke spise salt/krydret mat. Og så hørte jeg en gang at epleeddik el noe skal hjelpe å fordrive vann, men om dette er så bra mens en er gravid vet jeg ikke. De jeg har hørt om som drikker dette, gjør det etter fødsel. Og støttestrømper!!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Du kan ikke bli kvitt det fordi gravide ikke skal ta noe som er vanndrivende, men du kan forsøke å hindre at det kommer mer og gjøre hverdagen mer behagelig for deg selv. Drikk mye vann, spis lite salt, sitt elelr ligg med bena høyt så ofte du kan, få din mann/samboer eller en annen til å massere/stryke vannet tilbake fra føttene dine om de er veldig hoven, bruk støttestrømper, unngå klær som klemmer, skift til større sko, ta av ringen og utvid klokken et hakk eller to og hvil mye. Stort annet er det ikke å gjøre desverre. Er selv plaget med dette for tredje gang nå, vet det er slitsomt, men fordelen er at det går fort bort igjen etter fødselen, da er det deilig å rase ned i vekt på kort tid! :-)
laffe*høygravid* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Har jo støttestrømper... kanskje jeg burde begynne å bruke de.... drikker jo masse vann, men syns ikke det hjelper noe særlig jeg - må bare på do hele tida!!!! Og jeg som er så glad i salt mat!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå