Gå til innhold

alt er bare et ork.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå, og her sitter jeg og griner... er så sliten, helt utmattet!!

har ikke sovet på 4døgn, får det bare ikke til! og jeg klør,klør,klør... på hele kroppen:-( har vært på føden og tatt blodprøver osv, men alt er bare bra!

men jeg sliter, tårene bare triller hele tiden.. er kjempe sliten! har ingen krefter igjen! orker knapt og røre på lillefingeren... huff... syte,syte:-(

noen flere som har det slik mot slutten? eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg da! Sånn kan du ikke ha det den siste tiden. Skal jo mobilisere krefter nå. Ta deg en tur til en homeopat eller en akupunktør - så kanskje de kan roe ned kløen litt for deg og få hele deg mer i balanse så du får sove. Selv om ingenting er målbart galt, er det jo åpenbart at noe er i ubalanse både psykisk og fysisk med tårer og kløe og energinivå. Dette henger jo sammen.

Lykke til!!!

Skrevet

Hei!

Kan ikke si jeg har det så ille som deg...men kanskje du burde spørre legen om en sovepille så du får slappet av litt?

De vet jo hvor mye du kan ta av medisiner før det er farlig. Ikke bra for babyen heller når du har det så kjipt.

Og ikke minst bør du få hvile litt før du skal i gang med fødsel og nyfødt baby om ikke lenge. Får nesten håpe du føder tidlig da :-)

Skrevet

Hei på deg.

Har det akkurat på samme måten. Er også i uke 38, og er veldig sliten. Blir nesten tungpust bare jeg løfter armene! I tillegg er jeg veldig følsom, og griner for den minste ting. Gleder meg til å bli ferdig, men gruer meg også veldig til fødselen! Trasig at du ikke får sove, blir jo ekstra utmattet av det. Jeg er opp på do annenhver time, men sovner raskt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...