trulte79 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei, akuratt fått svar på urinprøven, 3+ på proteinene, ellers alt OK. Ingen lege som hadde tid til å svare hva de skulle gjøre med meg, så nå sitter jeg her. Ingen tegn på urinveisinfeksjon, men veldig vondt i en nyre. Noen som vet hva som er vanlig? Hva kan det være?
_Mita_<3 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 har du høyt blodtrykk? høyt blodtrykk og protein i urinen er tegn på svangerskapsforgiftning... men siden ho ikke sa noe er det nok ikke noe farlig.. har selv ligget på 1-2 + i protein.. men ikke noe farlig el noe.. ikke ifølge det jm har sagt til meg.. Kan jo kanksje være soppinfeksjon?? hm.. kan ikke dette heller.. søk litt el ring å spør om du du blir urolig..
trulte79 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Hadde nok vært inne hos legen om de ikke hadde hatt det så fryktelig travelt etter påsken. Legen hadde det for travelt til å se på meg/vurdere hva han skulle gjøre. Så venter i spenning på en telefon. Bare litt irriterende og frustrerende å ha vondt, uten å vite hva jeg skal gjøre med det. Kan jo ikke gå å ha vondt i en nyre, uten at jeg får skikkelig svar. Blodtrykket ble ikke sjekket.
Mia_I Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Kommer akkurat fra legen, hadde +4 i protein og fikk bare beskjed fra sekretæren om å komme med ny prøve på torsdag så skulle jeg få snakke med legen da. Irriterende at de ikke kan si hva det beyr, så vi slipper å lure...
_Mita_<3 Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Ja enig.. men du har muligens press på nyra.. det hadde jeg når jeg hadde protein i urinen.. veit ikke om det har noen sammenheng.. men jm mi sa det ikke vare noe å gjøre med bare at det ikke var noe godt... å nei det er det ikke.. klemmer veeeeldig her.. Men noe må jo protein være... hm...*luuure*
VinterSol+2 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 problemet med UVI i svangerskapet, er jo nettopp det at mange ikke merker det, før det kryper opp i nyrene.. men snodig at de ikke sa i fra hva det var når du fikk såpass høyt utslag da.. dersom det er UVI skal du jo ha antibiotika, og er det fare for sv.forgiftning ville jeg tro de hadde sagt i fra.. sopp vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå