smågodt prinsessa Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 jeg er nybegynner... så vær snill med meg:) www.piczo.com/sander-emil gjerne kom med noen tips...
miss_chica Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 syns du har vært flink jeg =) når fikk du vite at du venter gutt? må gjerne ta en titt på siden til sønnen min om du trenger noen tips, jobber fortsatt med siden til babyen i magen =) www.romeo-felipe.piczo.com
smågodt prinsessa Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 jeg fikk vite at det var en gutt når jeg var 17+0... så satser på at det stemmer:) hehe... det var en akutt ul pga magesmerter... så ordinær UL kommer litt seinere.. i uke 21 eller noe. så satser på at jeg ikke må forandre siden til rosa etterpå da.. hehe.. litt slitsomt. skal kikke litt på siden din ja:)
miss_chica Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 åja:) spennende tider fremover =) har fått innkalling til ul på sykehuset når jeg er bare 14+4 jeg.syns det er litt tidlig, men men, får håpe jeg får en til senere da =) sliter litt med fargevalg på babysiden jeg ja, er så vansklig når jeg ikke vet noe kjønn enda =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå