Gå til innhold

Tidlig med halsbrann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 32+5 og merker at halsbrannen er kommet.... er dette tidlig??? Kanskje det bare er påskens utskeielser i matveien som gjør seg gjeldende???? Husker ikke når det begynte med de to første mine, jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke tidlig. Jeg har hatt hasbrann av og på sidne jeg var i uke 4-5! Mest av heldigvis, hehe... Nå den siste tiden er det bare blitt verre og verre og siste uken er jeg avhengig av å tygge i meg to gaviscon før jeg legger meg om jeg skal ha håp om å sove. I går kveld var det sikkelig ille, satt og hadde sure oppstøt og følte jeg skulle kaste opp i flere timer, ekkelt! Men tror dette varierer fra gang til gang. Med eldstemann begynte det på denne tiden her tror jeg, var ganske plaget med ham også, men sist gang var jeg ikke noe spesielt plaget i det hele tatt, ikke engang på slutten.

Skrevet

Kommer an på hvordan baby ligger da sikkert..... er litt sånn småkvalm også - men det kan vel være av samme grunn?? Ikke moro. Men høres ut som om jeg har en light versjon i forhold til deg, da, stakkar!

Skrevet

Tror nå man kan få halsbrann når som helst... Har hatt det i flere mnd jeg nå... Er i uke 35.

Skrevet

Hos meg var det halsbrannen som gjorde at jeg skjønte jeg var gravid, før teste slo ut! Så den kan komme nårsom helst, desverre.

Men litt forsiktighet med maten og flytende syrenøytraliserende gjør livet lettere!

Skrevet

Ja det var litt mer behagelig sist når jeg nesten ikke var plaget, hehe... Men, men, kan regulere det litt selv ved å spise små porsjoner og unngå sitrusfrukter, appelsinjuice og sterk mat, da blir det mye, mye verre. Synes igrunnen det er litt rart for jeg tror ikke jeg bærer ungene så ulikt egentlig og har hatt høyt SF-mål med alle sammen, men kanskje hormonene er ulike for hver gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...