Gjest_1001 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er fortsatt 9 dager til vi hører til her inne. Men føler at jeg er langt forbi gulping, ammeproblemer, rulling, kryping, sette eller ikke sette opp babyen, når innføre fast føde osv osv..... Puh.... Meeeeeen: Hvordan feiret dere 1-årsdagen? Hvor mange? Hvem? Hva spiste dere? Hvor var dere? Hvor lenge varte det? I det hele tatt.... Jeg har ikke lagt en plan enda!
joplaya Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 dytter! er 11 mnd mi jente, men føler jeg hører til her jeg og:)
Ranveig R Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Det får våge seg at du snokar litt her inne, eg gjorde det heilt sikkert ein gong eg og ) 1-årsdagen: * Vi var 13-14 voksne og 2 barn (inkl. bursdagsbarnet) * Foreldre, beste- og oldeforeldre (nokre var vekkreist), tanter, onklar og søskenbarn * Vi åt påsmurte skjever (skikkeleg pent tillaga då), sidan dette var på ein kvardag og mange kom rett frå jobb (synest det blei styrete med varm mat i og med at folk kom til forskjellig tid). Og så hadde vi muffins, sjokoladekake, vaflar og fruktfat. * Vi var hos mine foreldre (mamma hadde fri og kunne hjelpe meg med å ordne i stand festen) * Vi begynte når folk kom frå jobb, sånn ca 16.30. Holdt på til småen var klar for å legge seg, ca 19.30. Alle fekk brus til å drikke, bortsett frå bursdagsbarnet. Han fekk heimelaga eple- og pæresaft. Han fekk sjølsagt smake sjokoladekake, men foretrakk frukt og små vaffelbitar. Og han koooste seg med å vere midtpunkt (som om han ikkje er det til vanleg... ;-p) Sjå, så fin kake eg lagde til han: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/395023/offset/13
brooklyn Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 feiret 1 årsdagen med mormor og morfar, mamma, pappa og jubilanten, etter jobb. spiste kake og monterte sandkassegaven fra mormor og morfar. Ikke noe mer avansert enn det, han visste ikke var det var å ha bursdag. ..og vi feiret bryllup 3 dager før, MULIG det hadde noe å gjøre med den rolige feiringen..
Mamma&sønn Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Hei! Vi feiret 1 års dagen slik: Hvor mange? : 13 med oss 3 som bor i husholdningen 4-5 kunne ikke komme og det gjorde ikke no ) Hvem?: Familie 4besteforeldre 1oldeforeldre 2 tanter 1onkel 2 fettere (var de som kunne komme) Hva spiste dere?: vi laget påsmurte rundstykker med forskjellige spennende pålegg, eks. karbonader, egg, ost og skinke, roastbiff osv, og pynt med grønnsaker/frukt i fine farger(lag selv, men få gjerne dine foreldre eller søsken til å komme å hjelpe deg). Vi hadde også en marsipankake(laget selv) og en verdens beste kake(laget av en bestemor). Hvor var dere?: hjemme hos oss, er det ikke nok sitteplasser i sofaen så lager vi fler, hent stoler og krakker og benker fra andre rom ) Hvor lange varte det?: Det husker jeg ikke, men vi satte start klokkeslettet slik at lillegutt rakk å sove lunsj før folket kom slik at han var mer opplagt. Etter vi hadde tatt mat/kake/kaffe, så pakket vi opp gaver og lot ungene leke mens de voksne snakket, deretter begynte folk å bryte opp selv når de følte for det og når gutten begynte å bli trøtt av alt folket ;o) Ikke stress med for mye, folk klarer seg med enkelt, bare ha fokus på bursdagsbarnet. Håper dere får en fin 1 års dag :oD
Gjest_1001 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 Takker for svar!!! Oki, vi blir nok 16 stykker. På en 70 kvm leilighet.... Hjelpes....
Ranveig R Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Går bra det veit du! Berre be folk ta med seg ein krakk kvar ;-p
mai mammaen til to Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 jeg er og en piratbruker.. jeg har tenkt å ha barnebesøk for datteren min..skal da invitere hennes venner... blir vel rundt 6-7 1 åringer.. så skal vi ha voksen besøke på bursdagen hennes.hun har bursdag en søndag så det passer jo bra... tror vi må invitere i to puljer den dagen..hehe.. vi får se... hvis vi skal intvitere tanter, onkler, besteforeldre og oldeforldre så blir det vel 20 stk til sammen.. da blir det trangt..hehe...
Gjest_1001 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2007 Barnebesøket er allerede i boks det ;-) Skal ha det på bursdagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå