Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan gi den kommende far når han har blitt pappa?? Har så lyst å vise han hvor flink og tålmodig han har vært gjennom svangerskapet, vise at jeg setter utrolig stor pris på ham!

Kom med forslag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter selv...så håper på mange gode forslag her :)

Skrevet

Ja her og.. vi bursdag 5 og 6 mai her.. pluss at babyen kommer mellom 7 å 13 mai.. å vært forlovet et år 9 mai..mye i mai ja.. så tenkte jeg skulle bestille syden tur i forlovelses gave å gi en liten ting i bursdagsgave, noe klær el noe.. men pappa gaven har jeg ikke snøring på..hehehe.. masasjetime osv har han allerede fått..ellers hadde jeg gitt han det.. hm....

men forslag:

Masasje gavekort..

Ja...hehehe.. kommer ikke på noe.. står helt fast:)

Skrevet

Lag et kort med bilde av deg og han,og kanskje et bilde av babyen om du får printa det ut fort:)

skriv ned det du føler og fortell han hvor mye du setter pris på han osv osv.., legg med en rose å ++++ (hakke peil..hehe:) )

Skrevet

kjøp en ensfarget body og få trykket på noe han liker spesielt..

f.eks: fotball logo,daddys'girl/boy...

og kle på babyen uten at han ser det..for så å be pappan løfte bebissen eller noe..=)

det har jeg tenkt å få til..=)

Skrevet

Fortsett med gode forslag!!!!

Takk for de jeg har fått....

Klem

Skrevet

Lette lenge etter en fin pappa-gave i byen på lørdag, og havnet på et nydelig lyseblått krus med barnetegninger av en prins på. Siden vi får en gutt og pappaen elsker kaffe var dette den perfekte gave til han. Synes egentlig det er viktigere å finne en ting som blir brukt enn å bruke masse penger for at det skal være flott. Dyre ting havner jo som oftest i en eller annen skuff. I hvert fall her i huset. Koppen kan han bruke hver dag, og jeg er kjempefornøyd:)

Skrevet

Noen som vet hvor en kan få trykka på tekst på tøy??

Skrevet

Hm, pappagave har jeg ikke engang tenkt på.... men burde kanskje begynne med det :-)

Skrevet

Har kjøpt en ganske dyr pappagave til min fantastiske halvdel. Han samler på fyllepenner, og har lenge ønsket seg en sånn bordholder til pennene sine. siden han har vært verdens beste støtte under svangerskapet og kommer til å bli verdens beste pappa, så syntes jeg at han fortjente den! Kjæresten din har ikke en hobby eller noe han har ønsket seg skikkelig lenge da? Det er mulig å gravere på det meste for å gjøre det mere personlig. Ellers så har de fleste fotobutikker mulighet til å trykke tekst og bilde på klær, kopper osv... det er bare å sjekke både på nettet og i butikker.

Skrevet

En zippo lighter med no fint å personlig inngravert! Alltid kjekt med fyr i lomma:)

Skrevet

vi slo sammen mammagaven og pappagaven og egentlig litt til og bestilte oss digital speilrefleks:) så kan jeg ta skikkelig bilder av baby når hun kommer ut.

Skrevet

-Kjede med anheng man kan gravere navn og dato på.

-Selv skal jeg kjøpe en tommelring med plass til inngravering av flere barnenavn og datoer inni, for vi skal vel ha fler etterhvert.

-Har også tenkt på at det hadde vært gøy med en spesiell tatovering. Men da må han jo like det da...

Skrevet

Noen flere??

Dytter litt jeg...

Skrevet

Jeg skal kjøpe solbriller i pappa gave, hihi... Kansje ikke en typisk "pappagave" men nå går det mot sol og sommer, og han trenger og ønsker seg et par kuuule solbriller til trilleturene med lille banet:)

Skrevet

Jeg har en ensfarget body som jeg skal skrive på med Fashion fabric paint. Bodyen kan vaskes i maskin på 40 grader. Da kan man skrive akkurat det men selv vil med egen skrift. Det er jo ganske personlig. Jeg lurer på å skrive "pappas pie" eller noe lignende.

Forrige gang fikk jeg gull armbånd. . .

Hm, solbriller var en god ide

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...