Gå til innhold

Pappa-gave??


Babydolla

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan gi den kommende far når han har blitt pappa?? Har så lyst å vise han hvor flink og tålmodig han har vært gjennom svangerskapet, vise at jeg setter utrolig stor pris på ham!

 

Kom med forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenkte jeg skulle kjøpe en stelleveske for menn. stod noen fine i forrige gravid blad.

han kommer sikkert til å få noe annet også, men vet ikke helt ennå hva det skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt på å kjøpe et fint kort der jeg skriver ned hvor god støtte han har vert, og hvor mye han betyr og har betydd gjennom hele svangerskapet, samt kjøpe et gavekort på fotpleie eller noe i den dur.... er det for lite kansje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige fødsel fikk gubben ei stor flaske med god cognac som jeg hadde smuglet med meg i fødselsbagen til sykehuset. Skrev noen fine ord på et selvlaget kort også. Han satt utrolig pris på gesten. Det trenger ikke være så MYE. Bare det å bli husket på. Cognac'en tok han med seg hjem til mora mi sent på kvelden den dagen, og de feiret begivenheten... Han trengte noe å "roe" seg på for å få sove den natta!!! :) Aller helst ville han jo være sammen med snuppene sine på sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er egoist nå, men er det noen som burde få gave så er det meg selv! Et gavekort på en klesbutikk er en passende gave til en nybakt mamma.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at vi gravide har vært litt hissige av oss i perioder...og derfor kan far få litt hyggelige overraskelser han også. Å glede andre er en fin ting, det gjør noe med deg selv også. Selv har jeg ikke tenkt på pappagave, men synes det var en super idé - så nå må jeg tenke ut hva jeg skal få gjort i stand.

 

Hilsen termin1106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes absolutt at pappa fortjener en oppmerksomhet han også. Jeg vil finne et koselig lite kort, og kanskje en liten ting i tillegg hvis jeg kommer på noe.

(tenke) -vanskelig å komme på noe. Vil gjerne finne noe pappa-aktig :-) eller en familieoverraskelse... (tenke tenke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes definitivt at min kjære fortjener en skikkelig pappa-gave. Han har vært med på absolutt alle timer hos lege og jordmor, han pusser opp leligheten som en helt for at vi skal bli ferdige og ikke minst, han er fantastisk mot meg uansett hva slags tilstand jeg befinner meg i.....

Han har dilla på alt som har m data å gjøre så jeg lurer på om det kanskje blir noe gavekort på datakjeden eller noe.....

eller en cognac av et godt merke....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer får en t-skjorte hvor det står "bleieskiftarbeider" på, og en genser med "daddycool" hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen har lyst til å gi pappnen noe før den lille er født, kan jeg på det sterkeste anbefale boken " når menn blir fedre" av Eivind Blikstad

(den passer også for nybakte førstegangsfedre)

"En lun, røff, og inspirerende pappa-bok, full av praktiske tips og råd. En bok fra mann til mann, - med muntre tegninger, illustrerende skisser og talende fotografier."

"...og takk og pris: boken har humor..." sitat: Doktor Liland, Tromsø

 

 

kjøpte den selv til min kjære das han skulle bli pappa for førte gang... mye artig å lese der. klarte rett og slett ikke å la være, når jeg hadde tittet litt på den i bokhandelen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm å kjøpe pappagave var en god ide, det er noe jeg ikke har tenkt på. Men min kjære fotjener virkelig det, han har hvert helt fantastisk gjennom hele svangerskapet, tålmodig med meg og fulgt meg til lege og jordmor hele tiden. Han gleder seg masse til å bli pappa for første gang. Men da var problemet hva man skal kjøpe da? Dere har kommet med mange gode tips her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på www.nappyhead.uk og kjøpt t-skjorte til far og sønn med teksten "My baby rocks" og "My daddy rocks" - kjempetøffe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

hmm den boken hørtes ikke så værst ut da, er jo skummelt for ferde også å ikke vite helt hvordan man skal håndtere den lille. vi var i syden i februar så skapene er fulle av cognac å stæsj, han trenger ikke mer å drikke på nei hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt en kortholder som jeg har inngravert "verdens beste pappa" på:-) synes det var litt koselig, og det skadet ikke at han har mast om at han må få seg det heller, he he. skriver selvsagt et fint kort hvor jeg takker for støtten under svangerskapet og fødselen, det har han virkelig fortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke hørt om å kjøpe pappa-gave før jeg så dette innlegget. Men samboeren min har vært helt fantastisk både før og under svangerskapet, så han fortjener en ekstra oppmerksomhet.

 

Jeg har kjøpt et lite fjernstyrt leke-helikopter (som faktisk flyr i lufta) fra en nettside jeg fikk anbefalt av en venn. (www.brapris.no) Jeg liker at kjæresten min er leken og beholder de gutte-aktige sidene av seg, og jeg vil ikke at han skal tro at jeg forventer at han skal bli veldig kjedelig og pappa-aktig. (Han er voksen og fornuftig, altså!) Nesten alt kommer til å dreie seg om babyen fra neste måned, så for meg var det viktig at pappa-gaven var personlig, noe han vil sette pris på.

 

En t-skjorte med bleieskiftarbeider-trykk på, tror jeg ikke han ville blitt spesielt glad for. Den ville liksom ikke vært til han, men mer et tilbehør til babyen... Jeg synes det er best å kjøpe en gave som ikke har med babyen å gjøre i det hele tatt. Men det er nå bare min mening:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noe mannen din vil sette pris på !

 

 

Kjøp ihvertfall ikke noe som du kunne tenke deg.

 

Min mann er ganske leken av seg, og dessverre er crosseren hans gått istykker.

Dette er det morsomste han vet, så han får kjøpe seg en ny "gammel" en.

Dette er en perfekt måte for han å koble av å trene litt.God trening for kroppen, tro det eller ei.

30 min med fart og morro, og han er blid som ei sol i flere dager !

Har en liten bane i hagen.

Han ble kjempeglad !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min supre mann, har ønsket seg et slikt elastisk bæresjal til og ha babyen oppi, så det har jeg kjøpt til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cognac, ja. Det høres mer ut som en gave for en mann. Eller en annen morsom ide er å lage et lite hefte med gavekort på diverse som du vet han liker og så kan du jo også lage noen som er "fri en hel dag", øl med gutta, fest på byen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt en smokk som det står " I love my dad"

de har den på fru lyng... er med i sykehusbaggen... vet han kommer til å synes at den er råkul... tanken som teller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss digitalt speilrefleks-kamera, og er enige om at det er gaven til hverandre. Men jeg har i tillegg skrevet et kort om hovr utrolig mye han betyr og hvor fantastisk han har vært! Han har vært så god og snill mot meg hele tiden, og han fortjener virkelig oppmerksomhet! Tenker å kjøpe gavekort på massasje og en genser eller noe. Eller gode pleieprodukter. Også har jeg sydd slynge til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har fått gaven sin allerede. Den ligger til kjøling: Dom Pérignon Champagne.

Han ble super-glad. Var jo litt egoistisk tanke bak denne gaven da, blir jo til at vi deler. Feire med litt ekslusiv drikke. Juuuhhhuuu.!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...