MAMMA1 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Var hos legen og fikk konstatert begge deler, jeg følte jeg fikk svar på hvorfor jeg ikke kan stå i ro lenge av gangen uten å ville besvime, få hjertebank og begynne å svette. Noen med samme problem og har dere fått noe for å hjelpe på det? Jeg har begynt med jerntabl for 1 uke siden, uten at det hjelper noe særlig. Vil så gjerne bruke støttestrømper, men føler alt blir verre da...
Fru Barbro von Kobro Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hei! Eg har det samme, og har i tillegg litt lågt jernlager. Eg har også teke jern i ei veke no, men føler meg like dårleg. Er veldig slapp og føler at kondisen er heilt på bånn. Får problem berre eg går fort opp trappa.. Eg tar tre hemojern-piller for dagen.
Go`mamma`n... Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Sliter med det samme jeg. Jeg bytta til Ferro Retard(tror jeg dem heter) Veldig fornøyd med dem, i tillegg unngår du treg mage:-)
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 samme her, eller blodprosenten var vel grei den, ferretin derimot hadde sunket endel. lavt bt og veldig fort uvel og svimmel osv Har nå tatt jern i 2 uker, og syns å merke bedring. klaret til og med å gå lang tur til meg å være iallefall, i helga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå