Gå til innhold

Null hull...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt en lang pause fra tannlegestolen, pga. svangerskapskvalme og generell tretthet pga lite søvn, hadde jeg ikke lengre gode grunner for ikke å ta turen til tannlegen.

Phantom-mannen kjørte meg inn, siden han måtte passe Måka, og det var med vondt i magen og tunge skritt jeg gikk inn døren.

Slapp å vente særlig lenge, før den veldig blide assistenten kom og ropte meg inn Vi snakket om løst og fast, og det var umulig for meg å ikke merke at hun var gravid. Da jeg fortalte at min lille baby var med pappaen sin på jobben mens jeg var der, fortalte hun om den nært forestående begivenheten. Hun var 7 uker unna å føde sitt første barn. Og innrømmet at hun gruet seg noe... Dermed fikk jo phantomet vann for mølla, og bedyret at jeg MYE heller skulle føde enn å sitte i den stolen...*ler* Så pratet vi om fødsel, baby og koselige ting, slik at jeg rent glemte hvor jeg var...

Da tannlegen kom inn var han som vanlig hyggelig. Han kjenner til min hysteri for tannleger, og er kul og rolig. Jeg fortalte ham at jeg var sikker på at jeg hadde mange hull, siden det var lenge siden mitt siste besøk, og var ganske så anspent da han skulle sjekke tilstanden.

Han fant ingenting! *ler* Og jeg ble så forbauset og lettet at jeg spurte ham om han var HELT sikker? Så bekreftet han nok en gang at alt så fint ut, og at bildene assistenten hadde tatt, viste det samme.

Jeg følte meg 10 kg lettere da jeg gikk derfra...(så om det bare hadde vært tilfellet....hadde lykken vært fullkommen...)*skratter*

Måka var, mens mammaen svettet i tannlegestolen, i full gang med å sjekke ut duppedingser på jobben til pappa. Han har nå smakt på det meste av ledninger, og smilt til alle han så kontorlandskapet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vi det ganske likt.....Gi meg en fødsel, men ikke en tannlege....

Nå skal det sies at sist jeg gjorde noe mer enn å pusse hos tannlegen var i 1991.

Men når jeg er der (en gang i året) så spør han om det er noe problemer, hvor jeg da svarer at jeg har hull i alle tennene......

Så hvis han finner ett hull, så blir det ikke så dramatisk.

Best å vente det verste.....og bli positivt overrasket.

Men over til deg, så fint... det er så deilig å gå fra tannlegen med null hull klingende i bakhodet.

Og da går det leeeeeeeeeeeeeeenge til neste gang du behøver nærkontakt med en tannlege....

Skrevet

Juhu. Beste beskjeden jeg får. Null hull. Jeg har så mye hull i tennene at jeg griner nesten av glede når jeg ikke trenger å borrrrrrrrrrrre.

Skrevet

Null hull... du kan få noen av mine... for her har jeg vel ikke vært hos tannlege siden.... ja ikke vet jeg, men at det er hull der det vet jeg.... også så redd tannlegen, og litt engselig for de gule lappene med tall på.

Skrevet

Åh, så deilig - det er det beste tannlegen kan si til meg også! c",)

Tannlegen min har pleid å si til meg hver gang jeg har hatt baby at jeg bare må ta med babyen(han har fire stykker selv) hvis jeg ikke greier å skaffe barnevakt, så skal assistenten passe - og det har jeg gjort c",). Sist måtte jeg ha med alle fire, det vakte litt oppsikt - alle damene på de forskjellige kontorene var innom og telte opp antall snuter...c",)

Skrevet

Jeg er enig - heller en fødsel enn en tur til tannlegen. Vondt og dyrt på en gang, hvorfor skal man ville det?? Gratulerer med null hull og en sønn som går kaninene i næringen (de spiser også ledninger...)

Skrevet

Så fint da.:-) Helt enig, hellre en fødsel... :-)

Skrevet

Ja, det er en skikkelig god følelse å kunne gå ut ifra tannlegekontoret uten å ha kjent en vond ting! Må liksom spørre seg sjølv ; er eg virkeleg ferdi? null hull?- synd det ikkje er sånn kvar gong ...

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...