mumbo Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Noen som vet hva jeg mener? Kjøpte en på IKEA tror jeg det var, for noen år siden. Finmasket netting av gummi, til å legge under tepper så de ikke skal skli. Men nå finner jeg den ikke, har kanskje kastet den for lenge siden for alt jeg vet. Tenkte den kunne være genial å legge under et stort pledd, nå som minsten skal lære seg å krabbe. Mitt spørsmål til dere er om dere vet om et sted man kan få kjøpt noe sånt? Jeg tror ikke IKEA har dem lenger, eller så er jeg dårlig til å lete.
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Biltema hadde hvertfall.. Sikkert clas olsson også kan jeg tenke meg..
Mayken Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 De har det på ikea. Faren min kjøpte i hvertfall sånn gummi til å ha under duker og i skap i campingbilen på ikea i november. Mener jeg så det da jeg var på ikea sist også, i starten av mars.
SuperMusa Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg måtte spørre siste jeg var der, også dårlig til å lete.... De har de enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå