Mamma&sønn Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Tiden går så alt for fort.... 31 mars fyllte lillegutt 1 år, det er altså 1 år siden vi lå på sykehuset, 1år siden jeg sluttet å være gravid og gikk over til å bli mamma. Det året har vært fyllt med mange koselige og herlige stunder, noen tunge og slitsomme stunder og en hel haug av forandringer. Lillegutt har blitt så stor og er ikke lenger en baby som er skjør og liten, han er nå en egen personlighet, en ramp, en nysgjerrig liten gutt på oppdagelsesferd ut i verden. -Kjempe gla i deg gutten min, klem fra mamma- Det er en stund siden jeg var på dib nå og jeg glemte helt at vi nå ikke lenger tilhører under småtroll 0-1, så jeg klikket meg inn der, hehe, men så kom jeg på at jeg var på feil sted, så nå kommer også vi over hit til alle dere mellom 1-2 år )
Ranveig R Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Velkommen skal du vere! Det er merkeleg å plutseleg vere mamma til ein 1-åring, i staden for ein baby... Andre utfordringar - andre gleder. Eller som for oss: Større utfordringar - større gleder. Eller kanskje det berre er sånn at ein alltid finn mest positivt med akkurat den alderen ungen er i uansett kva for ein alder det er... Blei nesten litt filosofisk her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå