Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste to dagene hatt en ekstrem smerte på høyre side. smerten ligger rett under puppen på høyre side. Kjennes nesten ut som at jeg har bristet et ribben, men har aldri kjent at baby'n min har sparket meg i ribbena,så tviler på at det er dette. (er i uke 31 nå)

Har også blitt veldig kvalm igjen. Noen som vet hva det kan være? Er vel ikke noen vits i å ringe legen for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan "trøste" deg med at jeg har hatt smerter som har bekymret meg både i sidene, øverst i magen, i magen og nederst så jeg nesten ikke har klart å røre meg.Men det har ikke vært noe galt. Sliter også veldig med kvalme igjen. Men tenk på hvor mye som skjer i kroppen både av vekst, press og hormoner..ikke rart det gjør vondt innimellom;-)

Skrevet

Sant nok :) Men jeg har så vondt at jeg ikke klarer å reise meg opp fra seng eller stol uten hjelp engang. Men det er bare på et lite punkt på høyre side, merkelig.

Skrevet

Så lenge du kjenner babyen sparke og alt ser bra ut på kontroll er nok alt i skjønneste orden. Det går nok snart over, lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...