Gå til innhold

tips mot halsbrann!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

love harts.. helt fantastisk.. ikke spesielt sunt men det har redda meg gjennom mange jævlige netter med halsbrann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellers funker apotekets tabletter også strålende for meg! Gaviscon, litt ekle i begynnelsen men funker leeeeenge.

Skrevet

jepp - funker i alle fall bedre enn titralac fra apoteket... Men skulle gjerne funnet noe som ikke var så sukkerholdig. Noen som vet? Mandler, melk, is osv funker ikke, tror det må noe kraftigere saker til.

Skrevet

SOFTIS!!!!!!!!!!!! Smaker fortreffelig i tillegg:) Eller sjokolademilkshake....

Skrevet

må man ha snakket med legen for å få gaviscon? Ser av felleskatalogen at dosering skal være etter legens hsnvisning... Men det er vel et reseptfritt legemiddel?

Skrevet

love hearts og softis er det som funker for meg!

Synes gaviscon er ekkelt, men det funker vel for noen :)

Skrevet

har hørt eit kjerringråd som seier et 5 mandler. om det virker veit eg ikkje. har ikkje vore plaga med det sjølv

Skrevet

Gaviscon er helt trygt å bruke for gravide. Det sier både apotekansatte og leger.

Du behøver ikke å klarere det med legen din, men ta gjerne en telefon hvis du føler det er betryggende.

Skrevet

Fikk et veldig akutt tilfelle nå i påska, ingenting som var åpent og jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Et eller annet i isomane meg tenkte at jeg skulle forsøke is, og det hjalp godt!:) Saftis funker hest det...

Skrevet

Hadde ofte halsbrann i mitt første svangerskap, det som hjalp meg var mandler og å unngå å spise enkelte matvarer..

Skrevet

I mitt forje svangerskap var jeg sterkt plaget av halsbrann, og tygde gavison nesten konstant helt frem til 8 måned når jeg gikk til kiropraktor for bekkenløsning... kiropraktoren trykte på et punkt i ryggen og halsbrannen var etter dette så og si borte! Husker ikke hva han sa det kom av, men husker lettelsen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...