Gå til innhold

Blander dere varmt og kaldt vann til grøten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller koker dere opp og avkjøler? Er det greit å koke opp vann, og blande med kaldt fra springen for å få riktig temperatur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koker opp vann og blander med kaldt vann fra springen for å få riktig temperatur. Han drikker jo vann fra springen nå også.

Skrevet

koker og avkjøler

Skrevet

Blandar kokt vatn og kald melk.

Det er ikkje farleg å blande med kaldt vatn for å få rett temperatur - ungane drikk jo vatn rett frå springen når dei er så store...

Skrevet

Ja har gjort det den siste tiden, de tåler godt vann fra springen nå:-)

Skrevet

Varmt vann i springen kan inneholde en del bakterier!

Skrevet

Jeg koker opp litt vann i vannkokeren og blander omtrent 50/50 med kaldt vann fra springen. Har gjort det i månedsvis nå.

Skrevet

Jeg er også stor-bruker av vannkokeren, går så fort. Det er ikke bra å bruke varmt vann fra springen, for det er så mange stoffer i det som du ikke vil ha. Mye metaller blandt annet.

Skrevet

Har aldri kokt vannet til grøten..hvorfor i huleste skal man gjøre det når man ikke trenger å koke vann de drikker? Har bare tatt i kaldt vann i skåla, satt den i microen på 10-15 sek og blanda i pulveret..enkelt og greit;) Og slipper å vente på at det skal bli kaldt..DET hadde ikke min unge hatt tålmodighet til.

Skrevet

ps. gjorde dette fra han begynte med grøt 6 mnd gml og frem til han slutta 15 mnd gml. Helsesøstra sa at man ikke trenger koke vannet etter de et blitt et halvt år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...