cheni Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hva med å ta en hemmelig venn runde her inne? Så kunne vi ha byttet litt brads, papir, pynt, tags osv... Noen som har lyst til å delta på det?
Bølle&Frøet Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Har alri vert med på hemmelig venn. Men jeg har veldig lyst til å være med!!!
Jippi! Maibaby! Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Hvordan jeg endte som anonym her aner jeg ikke.... Jeg er ihvertfall med!
cheni Skrevet 11. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2007 Så bra at dere likte ideen! Vi lar denne tråden være høyt oppe i noen dager, så kanskje flere blir med. Så kan alle spekulere litt på hvordan vi skal gjennomføre det imellomtiden...
sjeroks Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 d e ikke vanskeli å lage til en runde. en må arrangere åsså melde di andre sæ på me navn å adresse å nick. åsså får man utdelt ett nick me navn å adress som da bi din hemmelige scrappe venn. åsså har frist for å sende. har arrangert på vanli hemmeligvenn, så d e veldi greit å få til
Mamma`n t MariePia :) Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Hørtes gøy ut Vil gjerne slenge meg med jeg også
sjeroks Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 da syns æ bare vi skal starte denne da. æ kan administrere første runde. ragistrere d in på hemmeligvenn forumet også. åsså sett æ en påmeldings frist på 20 april. åsså starte vi. så har vi en måned på å sende, åsså avsløring til slutt 20 mai. send mæ en mail på [email protected] der dåkker skriv nick navn adresse å mailadresse åsså sende æ ut hemmeligvenn på mail den 21.april. åsså tar vi en maks pris på gaven på 150 kr. høres d bra ut. starta å bli en del som ville være me, så da gjør æ bare noe me d. dåkker får si fra vest dåkker ikke e eni.
Bølle&Frøet Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 Høres kjempe bra ut! Har send deg mail.......
lifa og Eline Skrevet 16. april 2007 #17 Skrevet 16. april 2007 Jeg er kjempetreg må tenke på ting veldig lenge før jeg melder min innteresse, men jeg vil også være med. Sender maile i kveld!
cheni Skrevet 16. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. april 2007 Flott!!! !!!!! Sender deg mail i morgen..... Jeg er trøtt, og senga roper på meg.... Så snill du sjeroks, som ordner dette!!! Maks pris på 150 er topp!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå