Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hvorfor er noen menn så blåst i hodet at de fan ikke skjønner en dritt??? Barnefaren krevde dna-prøve på pur f** men gadd ikke ta den før han ble truet med at det gikk til retten. Er nå over 2 mnd siden fristen for å ta blodprøver gikk ut og nå først har han tatt det... Jeg blir så forbanna! Ikke nok med at han krevde prøve kun for å hevne seg på meg, men han VET det er hans unge for det han han innrømt. Ser for meg et helvette fremover med han og alle hans syke tanker og løgner... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!! Hvorfor skrev jeg han opp?? Sånn, bare få ut litt gørr.. har så lyst å skrive mld til han og skjelle han ut men skal ikke gjøre det, han skal ikke ha en dritt på meg ihvertfall!
Ane** Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Har ikke så mye jag kan si. Men vil gi deg en STOOOOOOOR KLEM!!!!!!! Jævla mannfolk!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Takk Den klemmen trengte jeg i dag... noen dager er bare dritt altså...
2 søte Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 kor lang tid tar det? bf her nekter å skrive under, han bare ignorerer alle henvendelser, så jeg veeenter.... vet det er gått videre fra nav i desember, men har ikke hørt noe siden. håper det blir bedre m deg og bf da, jævlir kjipt for barnet sitt del når det er slik.. og din del.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Mini er født i oktober, etter at han ikke møtte opp en gang eller to for å erkjenne/nekte farskapet så møtte han opp til slutt og nektet. Nav krevde dna-test og vi fikk 3 ukers frist som gikk ut 6. februar. Jeg og mini tok prøver men han har ikke tatt før nå... Så ting kan ta tid. Hvis han nekter å skrive under må han jo bare nekte farskapet, da krever nav test og det skjer som skrevet over Hadde ikke han tatt prøver nå hadde han blitt kalt inn til retten og fått dom på seg til å ta prøver, da følger omså politiet de på legekontoret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå