1jente+1spire Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde i hele går og i natt vondt øverst i magen og litt små kvalm... har litt vondt i dag også men ikke så gale noen som vet hva det er? luft smerter? føler ikke at eg har luft... er forresten snart i uke32
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Kvalme og vondt øverst i magen er noen av symptomene på svangerskapsforgiftning. Det kan sikkert være alt mulig annet også for alt jeg vet - er ingen ekspert. Ville ringt legen/jordmor for å sjekke for sikkerhets skyld. Lykke til!
snartmammapåny Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Det mest sansynlige problemet er nok at innvollene dine blir skviset av livmoren som vokser. Alt blir presset oppover, derfor denne vonten øverst i magen. Kvalmen kan komme av at magesekken får press på seg og den får litt problemer med å ta vare på all maten. Dersom du er redd for at det skal være andre ting så er det bare å ringe lege/jm å få de til å ta en ekstra sjekk på deg. Er iallefall ingen vits å gå rundt å bekymre seg:D
MAMMA1 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg har slitt med vondt øverst i magen i store deler av sk skapet, uten å vite eksakt årsaken. Kan være småprobl med fordøyelsen, eller at ligamentene strekkes el rett og slett strekksmerter.Jeg har følt det har gått i perioder, kanskje når livmoren har vokst i rykk og napp. Vanskelig å si, men så lenge blodtrykket ditt er fint så er det nok ingen fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå