Gå til innhold

nåken me to tette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har ei jente på 9 mnd, og trur eg e gravid igjen. koss går da me dåke som har to tette? eg er jo ganske ung også, 21 år.. skal ta ein test i måro så sant eg ikkje får mensen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid da eldstemann var 9 mnd og nå er han 19 mnd og minstemann er nesten 1 mnd. Graviditeten var veldig tung, men denne første tida med de har vært veldig god. Det trenges jo litt mer planlegging, men jeg har mye mer overskudd med to barn enn med ett. Jeg har faktisk fått gjort mer husarbeid nå enn før jeg ble gravid med Adrian.

Og jeg er 20 år. Har gått ferdig skole, men har halvparten av læretida mi igjen.

Skrevet

Jeg har to tette, 15 mnd mellom. Eldste er nå vel 19 mnd og yngste vel 4 mnd. Jeg har to gutter og synes svangeskapene var veldig like og lette, uten særlige plager. Litt mer sliten i andre svangerskap, men det er ikke rart når man har en liten krabat fra før som krever mye.

Har ellers mye samme erfaring som hun over. Det går veldig greit med to tette, selvsagt mye jobb og planlegging, men veldig mye kos også. -Og jeg har mer overskudd denne gangen enn jeg hadde i permisjonen med første.

Jeg er endel år eldre enn deg da (30), og vi hadde planlagt å få to tette, noe jeg ikke har angret på i det hele tatt. :)

Skrevet

Har to (tre) tette :o) De to eldste er det 12mnd og 14dager imellom. De er nå blitt 3,7år og 2,7år. Det gikk litt over stokk og stein de første mnd før man kom inn i en skikkelig rutine, men siden det har det vært kjempe kos. De har utrolig mye glede av hverandre nå i hvertfall.

Det 2.svangerskapet var litt tyngre, men det av den grunn at du får ikke slappet like mye av når du har en fra før.

Er selv blitt 25år og trebarnsmor, mini blir 6mnd om to dager :o)

Skrevet

eh. ja hadde jo ikkje akkurat planlagt å få ny nå, men veit eg blir skuffa om testen skulle vert negativ også:( eg og søstra mi er det 17 mnd mellom, og da har vore godt å hatt ho oppgjennom tidene, men også litt i veien var ho jo, men sånn er det no bare.. håper kanskje innerstinne at nesten er positiv:p

Skrevet

Hei!

Jeg ble gravid da jenta våres var 6 måneder. Det var litt tøft på slutten å være gravid for jeg hadde jenta våres hjemme. Og i begynnelsen var jeg veldig kvalm.

Jeg vet egentlig ikke hvordan det blir for vi har akkurat startet (hadde keiser for tre uker siden i dag ) men har fått dagmamma tre dager i uken til den eldste. Kan jo ikke løfte noe i starten pga keisersnitt så jeg var litt desperat en stund for å få dagmamma. Heldigvis fant vi noen i familen.

Jenta våres synest det er topp å være storesøster. Hun klemmer og er ikke noe sjalu. Ser ut som hun synest det er kjempegøy å være storesøster.

Jeg er enebarn så vet hvor kjedelig det er å være enebarn. Er glad for at jeg har fått mulighet til å få to friske barn og tenker på dem som sliter med å få barn. Jeg er utrolig heldig. Men nå vil jeg ha meg en pause fra å være gravid og bli meg selv igjen. Det har vært to langt år med graviditet :)

Lykke til og håper du får det du ønsker deg:)

Skrevet

Jeg ble gravid når eldstejenta var 7 mnd, og alt har gått helt greit! De har faktisk masse glede av hverandre allerede, og minsta er 5 mnd. Selvsagt kjeder vi oss ikke akkurat her, men jeg synes det går veldig greit! Lykke til med testen :) To tette anbefales herfra ihvertfall!!!

Skrevet

Jeg har to tette...En gutt på 1,5 år og har nå fått jente..hun er 5 uker. Det har gått såå fint og imgen sjalusi. Man må bare innstille seg på at det blir mer jobb og planlegging med to tette. Men foreløpig går det veldig greit siden lillejenta sover mye og sånn...

Skrevet

Jeg er 20 år.. Ble gravid når jenta vår var 3 mndr. Hun blir 1 år nå den 22 april og jeg har termin i slutten av juni. 2 svangerskap syns jeg var mer krevende enn det første. men men..det er vel sikkert forskjellig. men tror ikke kroppen min tålte det så veldig godt.

noen som anbefaler vogn ? hehe...

lurer på om jeg skal ha tvillingvogn eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...