ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hvordan kan jeg kjennne hvordan og hvor livmoren min ligger hen i magen???Er helt GRØNN der assa,,,,.... Er førstegangs gravid.... Blir gla for alle svar:)
Solskinnsjenta Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Nå vet jeg ikke hvor langt du er kommet, men etterhvert vil du kunne kjenne toppen av livmoren hvis du ligger på ryggen og føler deg frem . Begynn rett over skambeinet og beveg fingrene oppover. Når du kjenner at det går litt "innover" igjen har du funnet toppen av livmoren. Etter sex kan du kanskje kjenne at magen blir hard pga kynnere, da er det lettere å kjenne livmoren.
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 hvor langt er du på vei? er 1 gangs jeg ogsåså er ikke helt sikker men når legen min sjekker det på meg presser hun på magen min omtrent der hvor "veiviseren" går og kjenner etter en kant. ligg på ryggen. og dessuten er det ingen dumme spørsmål her inne. alle har vært der en gang selv og spurt:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 oki tusen takk.. Er 13+4:) du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå