Gå til innhold

Mange som prøver på baby nr 1??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaaaa!! Her skal det forhåpentligvis komme en baby snart...! Begynte 1pp i helgen, så som flere her kommer vi til å gå ut med friskt mot! Så får vi se når det lille frøet finner en koselig krok i magen min! Snart håper jeg.....

Lykke til med 2008 bebisene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei, her er nok en førstegangsprøver!! Er helt "fersk", har min første pp nå med IKM om en uke. Spennende, men når jeg ser så mange her som har prøvd lenge har jeg ikke de største forhåpninger. Er forresten snart på randen til å fylle 31, så jeg håper selvsagt det ikke tar for lang tid, vil jo ha mer enn en...

Lykke til alle dere andre her inne!

Skrevet

Melder meg inn her jeg også! Vi prøver på nr 1; slutta på pilla i slutten av desember. Har hatt en del ustabile sykluser, så håper det retter seg snart.

Jeg har et litt rart forhold til dette; jeg vet at jeg ikke går på pilla (hehe), men klarer ikke ta inn tanken på at jeg kan bli gravid denne måneden eller neste for den saks skyld. Derfor orker jeg heller ikke drive med temping, el-tester etc. Jeg noterer når tanta kommer og ser hvor lange syklusene er, men ikke mer. Tror nok jeg må se den positive testen før jeg virkelig klarer å fatte det.

Misforstå meg rett; vi er veldig klare for dette og ser frem til den dagen det skjer, men det er på en måte så uvirkelig.

Har ei venninne som føder hvert øyeblikk, så skal snuse i meg et par kilo nyfødtstøv fra lille nurkeline :)

Skrevet

Ja, vi òg:) Sluttet på p-ringen i november og har enoooooormt lang syklus 35 dager!!! Uff, det tar sin tid dette.. Trodde spiren hadde festet seg sist, men fikk en SA nå i påsken (uke 6), vil bare ikke innse det og er liksom litt gravid fremdeles:( Ååå jeg har så lyst på en liten nå!!! :)

Lykke til alle sammen:D

Skrevet

Prøver også på første baby!! :)

Har prøvd en stund vi da, så ja ting tar tid..

Skrevet

oi, dette hørtes ut som meg det. Jeg sluttet på p-ring september ifjor. Regelmessige og lange sykluser på 33/34 dager. I midten av mars i år oppdaget jeg at jeg var gravid! Stor lykke. :) Etter en uke i lykkeland mistet jeg (SA) rett før jeg tippet over i uke 6. Selve SA`n opplevdes ikke som noe annet enn en vanlig mens, så jeg ser bare fremover!

Vi rettet oss opp i ryggen, og prøver igjen. Har enda ikke fått igjen mensen etter SA`n, men det er ingen hindring for å hoppe til køys... he he.

Lykke til alle sammen! Vi satser på 2008 alle vi som har svart her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...