Shake those eggs 11pp Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Har ingen fra før vi.. Håper vi klarer å få til en snart )
Elise29 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Heisann. Vi prøver også på nr.1. Har prøvd lenge og er i vår 7 pp etter SA i september. Får håpe det klaffer snart ja. Begynner å bli ganske utålmodig Lykke til!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Vi prøver på første, men vi er enda i første prøveperiode da... Men håper jeg blir gravid iår da..
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 prøver også på nr 1:D måtte det gå raskt for oss alle:D
Shake those eggs 11pp Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Ja lykke til alle sammen! Måtte 2007 bringe søte små babyer i magene våre ) Og Elise....7pp er nok, jeg er også der og begynner å merke det på tålmodigeheten nå ja...phu! Hører at sol og sommer skal hjelpe til på fruktbarheten så vi får håpe at den strålende mars mnd gjorde sitt ..hehe )
vårina Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Heia! Vi prøver også på nr 1. Sluttet på pillen i begynnelsen av januar,så det er ikke så lenge siden. Nå er det 9 dager igjen å vente...håpe spiren sitte denne mnd. Lykke til alle sammen!
bittelill Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Vi prøver også på nr 1. Jeg slutta på pillen i februar og har hatt 1 pillemens og en vanlig. Jeg har gått fra første rundes overmot til andre rundes rolig resignasjon men fortsatt håpefullhet Hvordan er det med dere, er dere fullstendig klar for baby hele tiden, eller blir dere litt skeptiske av og til??? Jeg er skikkelig berg-og dalbane. Jeg er klar til å bli gravid, men baby tror jeg jeg må bli helt klar for i løpet av svangerskapet. (Jeg har ikke så mye erfaring med babyer, er nesten litt redd dem)
mammapus Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Hei, Vi prøver også på vår første baby. Veldig spennende altså. Er inne i 4pp og har hatt en SA i januar, men vi satser videre med friskt mot. Har også hørt at sol og sommer skal hjelpe på... Lykke til alle sammen!
Leieboer funnet! Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Vi prøver på nr 1. Sluttet på p-piller i august, så vi har jo holdt på en stund, uten at vi er desperate av den grunn:-) Prøver å ikke stresse alt for mye med sykluser o.l. Regner med at spira sitter når vi minst venter det:-)
Nytt for meg! Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 JA! prøver og prøver, mnd etter mnd. Må holde motet oppe, til tross for at alle vennepars mager popper ut med frø, reker og større saker. Vi har prøvd i 1 år, med SA i mai i fjor. Måtte det lykkes for oss alle!
snene Skrevet 10. april 2007 #14 Skrevet 10. april 2007 Kjenner veldig igjen den følelsen ja! Har sluttet på p-pille og det som skjer det skjer.. er absolutt i den livssituasjonen at vi er klar for baby. Har aldri vært av den typen som er superbabysyk og helt gal etter babyer, er litt mer tilbakeholden og vet at det blir heeeelt annerledes når det er vårt eget barn. ..er akkurat nå LEI av de hormonelle forandringene som kommer når man slutter på p-piller.. blæh..
babygullz <3 vilde Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 prøver på våres første ja=) er i 12 pp....ting tar tid..
♥ msBehavin ♥ Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 Prøver også på vår første. =) Har prøvd i et og et halvt år, over det faktisk.. Ting tar laaaaaaaang tid ja, tydeligvis.. Venter på utredning nå, det er jo bra, men skummelt.. Og alle andre rundt meg bare spretter ut unger!! ARGH!! Men lykke til med første beibis, jenter..
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. april 2007 #17 Skrevet 11. april 2007 Prøver på vår første sammen, mannen min har 2 fra før. Var lykkelig i begynnelsen av året, for da satt spiren, men lykken ble desverre kortvarig, det endte i sa i februar. Så nå tar vi ting litt som det kommer, men håper spiren sitter igjen snart.
Carrie_81 Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Vi prøver også på vår første, men har ikke prøvd så lenge. Sluttet på pillen i mars, så har min første "vanlige" mens nå etter at jeg sluttet (dessverre...). Har dermed akkurat gått inn i andre prøveperiode, og tror jeg skal prøve å slappe litt mer av med ting denne perioden. Ble litt mye overmot og stress i første prøveperiode. Måtte 2007 bringe mange søte små spirer for oss alle sammen
Marianne_K Skrevet 11. april 2007 #19 Skrevet 11. april 2007 Vi prøver og på nr 1. Sluttet med pillen i februar og er nå i 2.pp. IKM rundt 17. april, under en uke igjen:) Krysser fingrene for oss alle!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Vi prøver også på vår første.. sluttet med pillen i september og er bare i min 3 pp.. dette tar tid altså...
Måånestråle Skrevet 11. april 2007 #21 Skrevet 11. april 2007 Jepp, vi prøver også på vår første. Ble gravid i 3. pp, men det endte i MA for 3 uker siden, så nå venter jeg utålmodig på at kroppen skal komme i gjenge igjen! Håper på masse søte 2008-babyer på oss alle!!
Lillegull og spiren Skrevet 11. april 2007 #23 Skrevet 11. april 2007 ja vi prøver å få vårt første barn. jeg trodde ikke det skulle ta så lang tid å bli gravid,men der tok jeg vist feil. gleder meg så masse til å bli mamma... men det tar jo sånn tid:(
snaxie Skrevet 11. april 2007 #24 Skrevet 11. april 2007 Hei! Vi er også sugne på bebiser. Jeg har lyst på 2 raskt etter hverandre. Nå er jeg faktisk ganske utålmodig for planene mine ser ut til å la vente på seg. Vi har prøvd siden aug 06, uten at jeg har tenkt så mye på det. Men nå i dette året uten at det har skjedd noe begynner jeg å bli urolig for at vi ikke skal få det til. Sukk....hjerte men brist ikke!! Manifesterer for meg selv at jeg iallefall er mor til neste år. Og alle dere andre også. Måtte vi være heldige AMEN!
Athene75 Skrevet 11. april 2007 #25 Skrevet 11. april 2007 Hei! Ja prøver på vår første. Ble gravid på 1 pp i september, men det endte i MA i desember. Er nå inne i 3 pp etter MA`en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå