Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Silikon. Lettere å se at de er helt reine og de blir ikke morkne så fort.
Bølle&Frøet Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Her vil han bare ha latex smokker, de er mykere.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 her er det bare silikon smokker. Jeg tåler ikke latex selv og redd for at frøkna heller ikke tåler det!
meg og novemberjenta Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Silikon... jeg synes latexsmokkene smaker dritt(bare prøv forskjellen!), og synes ikke snuppa skal suge på noe som smaker så vondt... i tillegg føler jeg det er greit mht latexallergi at de ikke suger rett på latex... men det er min mening da
Gjest Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 bytter litt på jeg. de han har nå er silikon. de ser renere ut )
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Ingen av jentene mine har likt silikonsmokkene. Dermed bruker vi latex. De steriliseres ved koking, og vi skifter dem ut så ofte uansett at vi aldri har merket noe til at de har kortere holdbarhet enn silikon.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Silikon her og. Selv om han tar latex også. Men når han blir eldre og får tenner, så blir det værre, for da vil vi nok prøve bytte til silikon. Hvis de skulle klare bite av en bit av silikonsmokken, så vil den biten bli værende i kroppen. Den kommer ikke ut for å si det sånn. Men latex'n vil "løse" seg opp og komme ut. HAR jeg hørt da...og regner med at det er noe i det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå