Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei:) lurer på om noen vil tippe kjønn til meg?... Var hos legen i dag, 16 uker på veg. -Fosterlyd på 158 idag. -Fosterlyd på 200 i uke 10. -litt ømme pupper helt fra starten. -kun 3 dager litt småkvalm. -var veldig frossen fram til uke 10. frøs og frøs.. -Mye trøtt i starten,henger forsatt litt i... -lysten på frukt, salte og sure tinger. -spiser som vanlig. -magen er for liten til å bli kommentert enda.. -knøttet var ikke helt planlagt..men hadde sex 2 dager før eggløsning, og sent på el-dagen..(trodde da egentlig el. var over..) Har en liten følelse av at det blir gutt selv.. men begge deler er like ønskelig.. Hva tror dere? Takk for svar..
~La luna~ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Tipper gutt.. men kjedelig å gjette når du er anonym da :S
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 jeg er dårlig på det her men jeg vil si... Jente.. hehe.. si i fra om jeg kanskje har rett da.. for da har vi vel samme kjønn ( ang diller og fryser fælt. samleie to dager før el og to dager etter tror jeg..) Men slev har jeg følelse av at det er en gutt.. (kinesisk kart sier det.. ) hva sier kinesisk kart hos deg?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Kinesisk kart sier forskjellige ting.. en sier jente og en gutt:) vet ikke hvem av dem som er den riktige..? så det blir vel enten eller.. Vi er flest jenter i familien vår da.. men, så er det far som bestemmer kjønn, og i hans familie er det 50/50... men søstrene mine har født flest jenter...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 du har heilt sikkert ei jenta imagen dinj )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå