Gå til innhold

8 mnd glass fra nestle... andre som har fått vondt i magen av disse.


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

tror disse glassene er en av grunnene til at Linea var urolig om nettene i påsken. Er det andre som har hatt problemer med disse? Hvordan bør jeg introdusere glassene for henne? Hun spiste de helt uten problem, men fikk som sagt vondt i magen etterpå. Syntes forresten potetbitene var veldig harde... er det andre som har oppdaget dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker at mine har reagert på nestle sine middagsglass til å begynne med. Ble veldig såre bla. Du kan jo prøve andre merker. Har ikke begynt med middags glass ennå denne gangen. Han får potet og gulrot spedd med varmt vann når vi har middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat samme erfaring som dere! Gikk over til 8 mnd glass i påsken, noe som resulterte i at Nicolai fikk mye magevondt og lite søvn... Ble skikkelig urolig. Gikk tilbake til 6 mnd glassene etter et par dager, og da ble han helt fin igjen. Så jeg henger meg på denne tråden, og håper noen andre har noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo litt større biter i 8mnd glass enn i 6mnd. kansje skvise litt med gaffel til de venner seg til de. Er jo også en del nye ingredienser som løk, mais og erter. Er vel bare en vanesak? Kansje en ide og introdusere de glassene med ferrest ingredienser + mild smak(er merket med mild smak). Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...