Gå til innhold

vondt,vondt,vondt......noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sinnsykt vondt i urinblære.(tror det er den hvertfall) Det gjør vondt hver gang jeg beveger meg og skjennes ut som den skal sprenge. Hofter og bekken gjør vondt sammen med den og magen blir stram hver gang jeg beveger meg så og si også. Det er ikke takvise, heller egentlig hele tia. jeg har ikke blærekatar og ikke urinveisinfeksjon, jeg har også konstant vondt i hue. jeg er 4 dager på overtid, men tror ikke det er rier. Lurte derfor på om det var noen andre.

jeg drar hvertfall på sykehuset nå og blir sjekka av en lege. ( mannlig...grusomt...hater det...!!!!) håper de setter meg i gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også grusomt vondt i noe som har med urinblæra å gjøre, men jeg har det bare avogtil da... Kommer vist jeg må på do,føler ikke at jeg må på do men det gir seg altid etter jeg har tømt en liten skvett... På lørdag kom det sammen med kynnere og ca hvert 5 minutt.... skikklig spreng der nede, dritvondt.... varte kanskje et halvt minutt og forsvann igjen, så kom det til bake,... helt til jeg gikk på do...

hujei..

Lykke til hos legen vertfall:)

Skrevet

Jeg får også veldig vondt av og til, særlig når jeg går. Legen sendte urinen min til dyrkning, men ingen infeksjon. Jeg tror det kommer sammen med kynnere hos meg, eventuelt at babyen presser hodet godt ned i bekkenet eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...