Gå til innhold

Svangerskapspenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart gæærn på NAV. Skulle jo hatt penger den 28. mars, men enda ikke fått noe.. Sukk.. Noen som har peiling på dette og vet om det er noe spesielt man må fylle ut etter å ha fått vedtak om svangerskapspenger godkjent..?? Skjønner ikke hvorfor dette skal ta sånn tid.. Får ikke tak i saksbehandleren min heller.. grmf..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frustrerende!!

Jeg kan nok dessverre ikke hjelpe deg, men lurer på hva svangerskapspenger er..? Noe man får hvis man er sykmeldt lenge? Lurer fordi jeg er sykmeldt på 2.mnd nå.

Skrevet

Svangerskapspenger er noe man får når man er frisk, men jobben ikke kan tilrettelegge for deg, og det ikke er bra for babyen i magen at du jobber der du jobber.. I mitt tilfelle så var det laang pendling pluss mye stress i en jobb der arbeidsgiver nekter å tilrettelegge eller gjøre noe som helst for meg.. (dum sjef, ja..sukk)

Skrevet

Ok, det er det det er ja. Men du får vel tilsvarende lønn? Det er lite sannsynlig at jeg skal jobbe mer før permisjon, så lurer på om det er noe jeg skal ha..Men det får jeg vel eventuelt beskjed om.

Takk for svar! :o)

Skrevet

Samme lønn, ja. Om jeg nå får den snart, da. :0) Er nok bare å snakke med jordmor. Det var hun som ordnet opp for meg, snille damen. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...