Vicky 83 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Ser stadig vekk folk som spør "må man ha...?" Det er ingenting man MÅ ha. Invester i det som betyr noe for dere! For vår del er det viktig at vi føler oss vel, og at gjestene får en skikkelig god middag. Derfor bruker vi penger på klær, frisør og middag. Et eksempel på en ting som vi kommer til å droppe er knapphullsblomster. Dette er noe ingen av oss har lagt merke til i andre bryllup, og da kan det umulig være verdt å bruke masse penger på det. Det er ihvertfall vår mening.
brooklyn Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 så sant så sant! Vi droppet ting som ikke betydde noe for oss, vi hadde ikke dessert mens heller masse kaker etter middag for vi ville ha lang fest og ikke kaker rundt midnatt, vi hadde ikke sanger under middagen og heller ingen leker. Vi hadde en FLAT (krise...) bryllupskake som bestod av to hjerter som var "flettet" sammen, vi hadde ikke den tradisjonelle bryllupsvalsen, Vi droppet slideshow med bilder av brudeparet og alle gjestene, vi droppet de tunge lange talene, vi gjorde vare akkurat som vi ville. Og det ble perfekt.
vi har verdens fineste gull Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 nei sant nok:) men jeg mener knapphulsblomst pynter opp mannen sitt antrekk:) for vår del har vi valgt å ha et tradisjonelt bryllup, å det er mange ting jeg mener vi MÅ ha...men det er jo absolutt smak og behag:) men vi har jo funnet ut at et typisk tradisjonelt bryllup sånn som vi vil ha det koster skjorta da....hehe...men men:) det er den dagen i livet vi er villige til å batale i dyre dommer for, selv om det viktigste selvfølgelig er at vi er sammen:)
Joikaboll@ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Så sant så sant. Penger spart er penger tjent ) Hvorfor ha en masse som alle andre har, når en egentlig ikke har lyst til å ha det.
Morango 29.05.2007 Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg mener bryllupsblader gir et falsk inntrykk av skikk og bruk, og hva man MÅ ha. Jeg kjenner vel ikke noen bruder som lot kommende brudgom velge ut buketten. Ikke noen som har "something old-new" regla der heller. Å brudevals har jeg heller ikke sett. Trenden er vel å løsrive seg fra den stive upersonlige formen som snart bare er å finne på amerikanske såpeserier å fancy bryllupsblader...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå